روند تایید کاندیداهای کمیسیون اروپا توسط پارلمان اروپا

روند تایید کاندیداهای کمیسیون اروپا توسط پارلمان اروپا
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button
آگهی

اینروزها پارلمان اروپا در جریان استماع کاندیداهای کمیسری اتحادیه اروپاست که توسط کشورهای عضو اتحادیه و سپس ژان کلود یونکر، رئیس جدید کمیسیون معرفی شده اند.

هر کاندیدا توسط کمیته های پارلمانی جداگانه بزیر سئوال برده می شود. کاندیداها باید به پنج سئوال کمیته ها بطور مکتوب پاسخ داده و سپس بدنبال یک اظهاریه پانزده دقیقه ای، بمدت سه ساعت نکته هایی را که نمایندگان پارلمان مطرح می کنند، توجیه نمایند. بدنبال آن، کمیته پارلمانی رای نهایی خود را در مورد کاندیدا ظرف بیست و چهار ساعت اعلام می کند. گفته می شود پارلمان با کاندیداهای بریتانیا، اسپانیا، یونان، فرانسه و مجارستان چندان موافق نیست.

#EPHEARINGS2014

Twitter Dashboard ephearings2014.eu/epdashboard

برنامه سئوال از کاندیداها از این قرار است:

  1. دوشنبه بیست و نهم سپتامبر:

ساعت چهارده و سی تا هفده و سی : کارمنو ولا، کاندیدای مالت برای محیط زیست، کشتیرانی و صید ماهی.
ساعت چهارده و سی تا هفده و سی: سسیلیا مال اشتروم، کاندیدای سوئد برای تجارت.
ساعت هجده تا بیست و یک: نون میمیکا، کاندیدای کرواسی برای همکاریهای بین المللی و توسعه.
ساعت هجده تا بیست و یک: گونتر اوتینگر، کاندیدای آلمان برای اقتصاد دیجیتالی. 11. سه شنبه سی ام سپتامبر:

ساعت نه تا دوازده: کارلوس موئداس، کاندیدای پرتغال برای پژوهش، علوم و اختراعات. ساعت نه تا دوازده: ویتنسیس آندرویی کایتیس، کاندیدای لیتوانی برای بهداشت و مواد غذایی. ساعت سیزده و سی تا شانزده و سی: دیمیتریس آوراموپولوس، کاندیدای یونان برای مهاجرت و امور داخلی. ساعت سیزده و سی تا شانزده و سی: یوهانس هان، کاندیدای اتریش در امور همکاری با کشورهای همجوار اتحادیه اروپا و گسترش عضویت. ساعت هجده تا بیست و یک: کریستوس استایلیانیدس، کاندیدای قبرس برای کمکهای بشر دوستانه و مدیدیت بحرانها. ساعت هجده تا بیست و یک: ماروش شکچوویچ، کاندیدای اسلوواکی برای ترابری و فضا. 13. چهارشنبه اول اکتبر:

ساعت نه تا دوازده: کورینا کرتو، کاندیدای رومانی برای سیاستهای منطقه ای. ساعت نه تا دوازده: ماریان تایسن، کاندیدای بلژیک برای کار، امور اجتماعی و تخصصها. ساعت سیزده و سی تا شانزده و سی: جاناتان هیل، کاندیدای بریتانیا برای ثبات مالی، خدمات مالی و بازار سرمایه اتحادیه اروپا. ساعت سیزده و سی تا شانزده و سی: ورا یورووا، کاندیدای جمهوری چک برای تساوی جنسی و حقوق مصرف کنند. ساعت هجده تا بیست و یک: تیبور ناوراچیچ، کاندیدای مجارستان برای آموزش، فرهنگ، جوانان و شهروندی. ساعت هجده تا بیست و یک: میگل آریاس کانیته، کاندیدای اسپانیا برای اقدام برای آب و هوا و انرژی. 15. پنجشنبه دوم اکتبر:

ساعت نه تا دوازده: پیر مسکوویسی، کاندیدای فرانسه برای اقتصاد و امور مالی، مالیات و گمرک.
ساعت نه تا دوازده: فیل هوگان، کاندیدای ایرلند برای کشاورزی و توسعه روستا.
ساعت سیزده و سی تا شانزده و سی: کریستالیتا گئورگیوا، کاندیدای بلغارستان برای بودجه و منابع انسانی.
سیزده و سی تا شانزده و سی: الزبیتا بین کووسکا، کاندیدای لهستان برای بازار داخلی، صنایع و توسعه واحد های بازرگانی.
ساعت هجده تا بیست و یک: مارگرت وستاگر، کاندیدای دانمارک برای رقابت (بازرگانی). 21. دوشنبه ششم اکتبر:

ساعت چهارده و سی تا هفده و سی: ولادیس دومبرووسکیس، کاندیدای لتونی برای اروپا و تعامل اجتماعی. ساعت چهارده و سی تا هفده و سی: آلنکا بارتوشک؛ کاندیدای اسلووانی برای اتحاد انرژی. ساعت هجده و سی تا بیست و یک و سی: آندروس آنسیپ، کاندیدای استونی برای بازار واحد دیجیتالی. ساعت هجده و سی تا بیست و یک و سی: فدریکا موگرینی، کاندیدای ایتالیا برای ریاست اداره خارجه اتحادیه اروپا. 23. سه شنبه هفتم اکتبر:

ساعت نه تا دوازده: یرکی کاتینن، کاندیدای فنلاند برای کار، رشد اقتصادی، سرمایه گذاری و رقابت. ساعت نه تا دوازده: فرانس تیمرمن، کاندیدای هلند برای معاون اول کمیسیون، بهبود مقررات، روابط میان نهادی، حکومت قانون و منشور حقوق بنیادی.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

غول دنیای ارزهای دیجیتال به ۲۵ سال زندان محکوم شد

سرویس امنیتی لهستان با همکاری کشور چک یک شبکه جاسوسی روسیه را منهدم کرد

دیوان بین‌المللی دادگستری به اسرائیل دستور داد تا گذرگاه‌های بیشتری برای کمک به نوار غزه باز کند