انتشار آلبوم جدید سای، خواننده ترانه «گانگنام استایل»

انتشار آلبوم جدید سای، خواننده ترانه «گانگنام استایل»
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

سای، خواننده رپ که با ترانه «گانگنام استایل» به شهرت رسید، آلبوم جدیدی منتشر کرده است. این آلبوم هفتمین آلبوم این خواننده و ترانه نویس اهل کره جنوبی

آگهی

سای، خواننده رپ که با ترانه «گانگنام استایل» به شهرت رسید، آلبوم جدیدی منتشر کرده است. این آلبوم هفتمین آلبوم این خواننده و ترانه نویس اهل کره جنوبی است. سای که نام واقعی اش پارک جائه سانگ است در سال ۲۰۱۲ با ترانه و به ویژه ویدئو «گانگنام استایل» به شهرت رسید. ویدئوی این ترانه بیش از ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون بار بر روی سایت یوتیوب مشاهده شد.

سای می گوید در هنگام نگارش ترانه های جدیدش به طرفدارانش در سراسر جهان و نوشتن اشعاری به زبان انگلیسی فکر می کرده است.

سای می گوید: «مسئله اینجاست که من اشعار کره ای خوبی می نویسم ولی صادقانه بگویم که با اینکه می توانم انگلیسی صحبت کنم اما نمی توانم به خوبی کره ای، اشعار انگلیسی بنویسم. با خودم فکر کردم که به چیزی بین این دو نیاز دارم. امری که در ترانه “ددی” محقق شده است. ترانه “ددی” نیمه کره ای و نیمه انگلیسی است. به این ترتیب من حد وسط را یافتم.»

سای، ۳۷ ساله اینک به فردی ثروتمند تبدیل شده است و در جریان اجرای ترانه معروف خود با هنرمندان مختلفی از سراسر جهان از جمله “ویل آی ام” و “اد شیرن” دوست شد و به همکاری با آنان پرداخت.

سای در مورد همکاری با “ویل آی ام” و “اد شیرن” می گوید: «من و ویل در سال ۲۰۱۳ در ورزشگاه ومبلی و در جریان جشنواره تابستانی یک ایستگاه رادیویی بریتانیایی ملاقات کردیم. نمایش بزرگی بود و من به ویل پیشنهاد دادم رقص پومازی انجام دهیم و عقب و جلو برویم. او در اجرای یک ترانه من همکاری کرد و من هم همین کار را برای ترانه او کردم. قرار این مبادله را گذاشتیم و انجامش دادیم.»

سای می گوید: «اد شیران ترانه “سینگ” را منتشر کرد و در مورد من مصاحبه های زیادی انجام داد. او گفت که از معاشرت و ترانه خوانی با من انگیزه گرفته است. من بعد از شنیدن این ترانه خیلی از آن لذت بردم. ضمن اینکه او از من انگیزه گرفته بود و من هم فکر کردم با ارائه اجرای جدیدی از آن به او ادای دین کنم و این کار را کردم.»

«این هفتمین آلبوم سای است» عنوان عجیب و طولانی آلبوم جدید سای به زبان کره ای است. این آلبوم شامل ۹ ترانه و سبکهای مختلفی از جمله هیپ-هاپ و پانک می شود. علاوه بر ویل آی ام از گروه بلاک آید پیز و اد شیرن، چند هنرمند کره ای نیز با او در این آلبوم همکاری کرده اند.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

«تجربه مُد ووگ» در دوبی؛ معرفی طراحان نوظهور

هجوم هواداران به بریتنی اسپیرز در جریان سفر او به اسرائیل

آیا ارزش زنان در هند از گاو کمتر است؟