NewsletterخبرنامهEventsمناسبت هاپادکست ها
Loader
ما را پیدا کنید
آگهی

آنر به امید رقابت با آیفون ۱۶ باریک‌ترین گوشی هوشمند تاشو جهان را رونمایی کرد

مدل جدید آنر مجیک و.۳
مدل جدید آنر مجیک و.۳ Copyright AP Photo
Copyright AP Photo
نگارش از یورونیوز فارسی با استفاده از  AP
تاریخ انتشار به روز شده در
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button
لینک کپی پیست کد امبد ویدیو:Copy to clipboardCopied

باریک‌ترین گوشی هوشمند تاشو جهان در میان جدیدترین مدل‌های آنر است که توسط این شرکت رونمایی شد. مدل لپ‌تاپ، تبلت و ساعت هوشمند جدید آنر نیز قرار است به زودی به بازارهای اروپایی بیایند، زیرا این تولید‌کننده محصولات فناوری چینی امیدوار است با غول‌های این حوزه مانند اپل و سامسونگ به رقابت بپردازد.

آگهی

سازندگان این گوشی هوشمند اندرویدی جدید می‌گویند که مدل «مجیک و.۳» باریک‌ترین تلفن همراه هوشمند تاشو جهان است.

عرض این مدل در حالت تا شده ۹.۲ میلیمتر و در حالت بازشده ۴.۳۵ میلیمتر است. این گوشی در رنگ‌های مشکی، سبز و آجری عرضه می‌شود.

آنر می‌گوید جدیدترین گوشی آن در مقایسه با گوشی‌های هوشمند مجیک قبلی، ۴۰ برابر ضربه‌گیری بیشتری دارد. دوام آن نیز با لولایی ۲.۸۴ میلیمتری که به طور تضمین‌شده می‌تواند تا ۵۰۰ هزار بار تا شود، افزایش پیدا کرده است.

این گوشی همچنین به سه لنز مجهز است: یک لنز تله فوتو ۵۰ مگاپیکسلی، یک لنز دوربین عریض ۵۰ مگاپیکسلی و یک لنز دوربین فوق عریض ۴۰ مگاپیکسلی.

آنر برای به نمایش گذاشتن دوام این مدل جدید در شرایط سخت، هنگام رونمایی، این تلفن را در آکواریوم ماهی به نمایش گذاشت. این گوشی هوشمند دارای مقاومت «IPX8» در برابر آب است، به این معنی که می‌تواند تا عمق یک متر در آب غوطه‌ور شود. 

بن وود، تحلیلگر ارشد شبکه تحلیل فناوری «سی سی اس اینسایت» تحت‌تاثیر توانایی‌های این مدل قرار گرفته است. او می‌گوید: «مجیک و.۳ نمونه دیگری از صدرنشینی آنر در حوزه گوشی‌های تاشو است به خصوص هنگامی که صحبت از نازکی این گوشی می‌کنیم. این محصول به زیبایی مهندسی شده است. از نظر قابلیت دوربین‌ها، یک پله از مدل قبلی بهتر است. حتی ضد آب است و آن را داخل یک آکواریوم نمایش دادند، که برای شیئی به این ظرافت، خارق‌العاده است. ولی در عین حال، در شرایط سخت دوام خیلی خوبی دارد. بنابراین، این یک قدم مهم برای ادامه کنترل حوزه تاشوها که در آن خیلی خوب عمل می‌کنند، است.» 

شرکت آنر علاوه بر گوشی هوشمند مدل مجیک و.۳، از لپ‌تاپ مدل مجیکبوک آرت ۱۴ و تبلت مدل مجیک پد ۲ و همچنین ساعت هوشمند جدید خود رونمایی کرد. آنر می‌گوید که تمامی این مدل‌ها به هوش مصنوعی پیشرفته مجهز است.

معماری هوش مصنوعی ۴ لایه آنر با پیاده‌سازی هوش مصنوعی در دستگاه‌ها، در برنامه‌ها، در ابر و در سطح «پلاتینیوم» کار می‌کند، به طوری که به کاربران اجازه می‌دهد تا یک تجربه امن و خصوصی از هوش مصنوعی داشته باشند.

بخشی از ویژگی‌های هوش مصنوعی آن، تشخیص چهره عمیق و فناوری ضد کلاهبرداری است. سایر ویژگی‌های مجهز به هوش مصنوعی در طیف وسیعی از دستگاه‌ها عبارتند از: بهبود باتری با هوش مصنوعی، صدای واضح با هوش مصنوعی، که امکان جداسازی صدا در تماس‌ها را برای هر دو مخاطب فراهم می‌کند، و یک برنامه ترجمه مبتنی بر هوش مصنوعی.

لپ‌تاپ آنر مجیکبوک آرت ۱۴ مجهز به یک دوربین وب قابل جدا شدن است که به گفته آنر، به دلیل قابلیت چرخاندن وب کم، انقلابی در تماس کنفرانسی ایجاد خواهد کرد.

جدیدترین رونمایی از این رایانه شخصی آنر نتیجه همکاری این شرکت با مایکروسافت و کوالکام در حوزه تحقیق و توسعه فناوری‌های هوش مصنوعی آینده است.

این رونمایی قدم بزرگی برای شرکت آنر است، اما وود درباره رقابت سنگین پیش روی آن هشدار می‌دهد: «این حوزه بسیار رقابتی است، شما اپل و سامسونگ را دارید و بقیه که همه با هم رقابت دارند، بنابراین چه شیائومی باشد یا موتورولا یا برخی دیگر از تولیدکنندگان چینی مانند اوپو، آنر درگیر رقابت است. اما به نظر می‌رسد که محصولات آن می‌توانند توجه خریداران را جلب کنند.» 

آنر امیدوار است که با جدیدترین خط تولید خود و تجهیز آن به آخرین پیشرفت‌های نرم‌افزاری هوش مصنوعی، رقبای قوی خود را با چالش مواجه کند.

به کانال تلگرام یورونیوز فارسی بپیوندید

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

گوشی باربی‌نشان با «بازی مار» با هدف سم‌زدایی دیجیتال به بازار آمد

آیا گوشی‌های هوشمند سلامت جسمی شما را به خطر می‌اندازد؟

اروپایی‌ها با لپ‌تاپ‌ها و گوشی‌های قدیمی‌شان چه می‌کنند؟