دومین دور مذاکرات سه جانبه درباره آینده اتحادیه اروپا پس از خروج بریتانیا

دومین دور مذاکرات سه جانبه درباره آینده اتحادیه اروپا پس از خروج بریتانیا
Copyright 
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

آنگلا مرکل، مانتئو رنتزی و فرانسوا اولاند، رهبران سه کشور آلمان، ایتالیا و فرانسه عصر دوشنبه برای دومین بار در دو ماه اخیر با یکدیگر دیدار خواهند کرد تا درباره آینده اتحادیه اروپا پس برکسیت یا خروج بر

آگهی

آنگلا مرکل، مانتئو رنتزی و فرانسوا اولاند، رهبران سه کشور آلمان، ایتالیا و فرانسه عصر دوشنبه برای دومین بار در دو ماه اخیر با یکدیگر دیدار خواهند کرد تا درباره آینده اتحادیه اروپا پس برکسیت یا خروج بریتانیا از این اتحادیه به گفتگو بنشینند.

هدف از این نشست، تاکید دوباره بر اتحاد میان سه کشور بزرگ اتحادیه اروپا است و در جریان گفتگوها درباره موضوعاتی همچون چگونگی حفظ اروپای واحد پس از برکسیت، برنامه ریزی برای توسعه اولویتهای جدید این اتحادیه، احیای برنامه های اقتصادی و همکاری بیشتر کشورها برای یکپارچه سازی فعالیتهای امنیتی و دفاعی گفتگو می شود.

قرار است شرکت کنندگان با ناو هواپیمابر گاریبالدی عازم جزیره کوچک «وینتوتنه» در جنوب ایتالیا شوند. این جزیره محل حبس «آلتیرو اسپینلی» از پایه گذاران اتحادیه اروپا است. او یک فعال ضد فاشیست ایتالیایی و از طرفداران ایجاد اروپای واحد برای مقابله با ملی گرایی بود.

حضور در آرامگاه «آلتیرو اسپینلی» و ادای احترام به او، از برنامه های رهبران سه کشور آلمان، ایتالیا و فرانسه در جریان این نشست است.

این دومین دور مذاکرات سه جانبه میان بزرگترین کشورهای منطقه یورو پیش از نشست سران اتحادیه اروپا در ماه سپتامبر خواهد بود.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

شکست طرفداران روسیه در انتخابات کرواسی؛ محافظه‌کاران پیروز نیاز به ائتلاف با راست افراطی دارند

آغاز انتخابات پارلمانی در کرواسی؛ رئیس جمهور منتقد اروپا در سودای نخست‌وزیری است

جنجال فرهنگی در لهستان؛ مشق شب دانش‌آموزان حذف می‌شود