بازی متفاوت مک کاناهی با اضافه وزن در فیلم «طلا»

بازی متفاوت مک کاناهی با اضافه وزن در فیلم «طلا»
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button
لینک کپی پیست کد امبد ویدیو:Copy to clipboardCopied

متیو مک کاناهی که برای بازی در فیلم باشگاه خریداران دالاس در سال ۲۰۱۳ دهها کیلو وزن کم کرده بود و با بازی فوق العاده در این فیلم، اسکار را از آن خود کرد اینبار کاملا در مسیری متفاوت دهها کیلو اضافه کر

آگهی

متیو مک کاناهی که برای بازی در فیلم باشگاه خریداران دالاس در سال ۲۰۱۳ دهها کیلو وزن کم کرده بود و با بازی فوق العاده در این فیلم، اسکار را از آن خود کرد اینبار کاملا در مسیری متفاوت دهها کیلو اضافه کرده تا در فیلم «طلا» ایفای نقش کند.

طلا فیلمی از استفن گاگان کارگردان سیریانا است.

مک کاناهی درباره نقش خود درا ین فیلم می گوید: « او مردی نیست که شانس اول برای رویای آمریکا را در اختیار داشته باشد. او در مسیرش برای رسیدن به خواسته هایش بارها دچار نوسان می شود. داستان فیلم به گونه ای است که فکر کنم برای من درست شده است و احساس می کنم تنها کسی هستم که می تواند این نقش را ایفا کند.»

ماتیو مک کاناهی با تغییر بدنی برای ایفای نقش های متفاوت بیگانه نیست، او برای بازی در فیلم «مجیک مایک» در سال ۲۰۱۲ نیز موفق شد بدنی کاملا عضله ای بسازد.

داستان فیلم طلا درباره رسوایی کمپانی معدن کانادایی در سال ۱۹۹۳ است. یک کمپانی معدن کانادایی به دروغ گزارش کرد که یک توده عظیم طلا در سایت خود در بوسانگ اندونزی پیدا کرده است. داستان فراز و فرود مدیر این کمپانی را که بعدها دچار یک ورشکستگی شد به تصویر می کشد. مک کاناهی در این فیلم در برابر برایس دالاس هاوارد و ادگار رامیرز بازی کرده است.

ادگار رامیرز می گوید: «شاهد فیلمی هستیم که نوسانات یک اتفاق تاریخی را نمایش می دهد. با تمام ویژگی های یک داستان و یک فیلم کلاسیک. این فیلم من را به سالهای دور و فیلم های بزرگ هالیوود می برد. مانند فیلم های جان هاتسون، به همین دلیل هم فکر می کنم در این فیلم مسئولیت مهمی دارم و بسیار مفتخرم که در این فیلم ایفای نقش کرده ام.»
اکران این فیلم از اواخر ماه ژانویه در آمریکای شمالی آغاز شده است.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

فیلم چی ببینیم؟ با آثار محبوب کارگردان‌های سرشناس آشنا شوید

جوایز فیلم اروپا؛ با ۵ فیلم برتر اروپایی سال ۲۰۲۳ آشنا شوید

شمارش معکوس برای اعلام برنده جایزه «لوکس» پارلمان اروپا به فیلم برتر ۲۰۲۳ آغاز شد