اکران جهانی فیلم «جانوران شگفت انگیز و زیستگاه آنها»

اکران جهانی فیلم «جانوران شگفت انگیز و زیستگاه آنها»
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button
لینک کپی پیست کد امبد ویدیو:Copy to clipboardCopied

فیلم «جانوران شگفت انگیز و زیستگاه آنها» دعوتی دوباره به دنیای خیال انگیز و جادویی جکلین رولینگ، نویسنده کتابهای هری پاتر است.

آگهی

فیلم «جانوران شگفت انگیز و زیستگاه آنها» دعوتی دوباره به دنیای خیال انگیز و جادویی جکلین رولینگ، نویسنده کتابهای هری پاتر است. سال ۱۹۲۶ میلادی، جانورشناس و جادوگر کنجکاو با چمدانی پر از موجودات عجیب و غریب وارد نیویورک می شود که به سرعت از چمدان او فرار می کنند. فیلم فانتزی «جانوران شگفت انگیز و زیستگاه آنها» براساس کتاب جوان جو رولینگ، نویسنده بریتانیایی، اولین بخش از یک مجموعه پنج قسمتی است که داستان آن هفتاد سال پیش از ماجراهای هری پاتر روی می دهد.

ادی ردمین، بازیگر برنده اسکار (بهترین بازیگر در فیلم «نظریه همه چیز» نقش نیوت اسکمندر، این جانورشناس را ایفا می کند. او می گوید: «کار با جی کی رولینگ فوق العاده است، او شخصیتها و داستان زندگی آنها را بر اساس تخیل خودش نوشته است ولی به بازیگران آزادی کامل می دهد. او آماده تجربه و امتحان کردن ایده های جدید است. روحیه همکاری او فوق العاده است.»

کارتین واترسون، در نقش جادوگر منطقی و منصف کنگره جادوگری آمریکا می گوید: «جی کی رولینگ با اشتیاق و هیجان کار می کند. با اینکه داستان در تخیل او ساخته شده ولی از بازسازی آن هیجان زده می شد. از دیدن او واقعا تحت تاثیر قرار گرفتم.»

کالین فارل، بازیگر ایرلندی که در نقش جادوگر ارشد مورد اعتماد کنگره جادویی آمریکا ظاهر می شود، با اشاره به داستان تخیلی می گوید: «من که مردی چهل ساله ام می توانم در دنیای فانتزی که او آفریده غرق شوم. فکر می کنم بچه ها، بزرگترها و پدر و مادرها از این فیلم لذت ببرند.»

فیلم «جانوران شگفت انگیز و زیستگاه آنها» در بریتانیا در حال اکران است و نمایش جهانی آن بزودی شروع می شود.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

فیلم چی ببینیم؟ با آثار محبوب کارگردان‌های سرشناس آشنا شوید

جوایز فیلم اروپا؛ با ۵ فیلم برتر اروپایی سال ۲۰۲۳ آشنا شوید

شمارش معکوس برای اعلام برنده جایزه «لوکس» پارلمان اروپا به فیلم برتر ۲۰۲۳ آغاز شد