NewsletterخبرنامهEventsمناسبت هاپادکست ها
Loader
ما را پیدا کنید
آگهی

مراسم اختتامیه المپیک پاریس: کدام ستاره‌ها اجرا خواهند کرد؟

المپیک ۲۰۲۴ پاریس
المپیک ۲۰۲۴ پاریس Copyright AP Photo
Copyright AP Photo
نگارش از یورونیوز فارسی
تاریخ انتشار
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

با نزدیک شدن به روزهای پایانی المپیک ۲۰۲۴، شایعات درباره حضور ستاره‌‌های معروف دنیای موسیقی و سینما در مراسم اختتامیه به اوج خود رسیده است.«فونیکس»، «تیلور سوئیفت»، «تام کروز» و «لئوناردو دی کاپریو» از جمله کسانی هستند که نامشان مطرح شده است. این مراسم روز یکشنبه ۱۱ اوت (۲۱ مرداد) برگزار خواهد شد.

آگهی

مراسم افتتاحیه پاریس رویدادی پر ستاره با اجراهای خیره کننده و در برخی موارد بحث برانگیز بود. سلین دیون،‌ ستاره دنیای موسیقی  پس از چهار سال، در مراسم افتتاحیه المپیک پاریس به صحنه بازگشت. حالا با نزدیک شدن به روزهای پایانی المپیک پاریس، همه چشم‌ها به مراسم اختتامیه دوخته شده و گمانه‌زنی‌ها در مورد حاضرين در این مراسم به اوج خود رسیده است.

بر اساس گزارش‌های منتشر شده در روزنامه فرانسوی «پاریزین»، توماس جولی در حال آماده سازی نمایش پایانی این رویداد بین‌المللی است و گمانه‌زنی‌هایی درباره اجرای دو گروه مشهور فرانسوی به نام «فونیکس» برنده جایزه گرمی و گروه الکترونیکی «ایر» که اولین آلبوم موسیقی‌ خود را در سال ۱۹۹۸ منتشر کردند، وجود دارد.  

مراسم اختتامیه که قرار است با عنوان «رکوردها» برگزار شود، ظاهراً دو ساعت طول می‌کشد و در ورزشگاه «اِستاد دو فرانس» برگزار می‌شود. 

آملی اودا کاسترا، وزیر ورزش فرانسه، به رادیو «فرانس اینفو» گفت «اطمینان کامل دارد» که جولی و تیمش بار دیگر «جهان را خیره خواهند کرد.»

از سوی دیگر شایعاتی درباره حضور «اسنوپ داگ» و «تیلور سوئیفت» نیز در این مراسم مطرح شده است.

خانم سوئیفت، خواننده مشهور آمریکایی یکی از هنرمندانی است که در ویدیوهای حمایتی از ورزشکاران ایالات متحده، حضور پررنگی داشته است. او گفته است که می‌تواند برای اجرای روز یکشنبه از وین خود را به مراسم برساند. او در حال حاضر در تور جهانی «دوره‌ها» به سر می‌برد.

گرتا گرویگ، کارگردان فیلم «باربی»، میشل یئو، رایان گاسلینگ و اوا مندس از دیگر ستارگانی هستند که این روزها در پاریس دیده شده‌اند. علاوه بر این شایعات قوی درباره حضور لئوناردو دی کاپریو نیز در این مراسم وجود دارد. 

اسنوپ داگ، سمت راست، در مسابقات یک چهارم نهایی فویل تیم مردان، بازی‌های المپیک تابستانی ۲۰۲۴
اسنوپ داگ، سمت راست، در مسابقات یک چهارم نهایی فویل تیم مردان، بازی‌های المپیک تابستانی ۲۰۲۴AP Photo
حضور رایان گاسلینگ در بازی‌های المپیک تابستانی 2024
حضور رایان گاسلینگ در بازی‌های المپیک تابستانی 2024AP Photo

هرچند کمیته المپیک فرانسه اطلاعات زیادی درباره مراسم اختتامیه منتشر نکرده‌ اما آنها فاش کردند که ورزشگاه «استاد دو فرانس» به یک سالن کنسرت عظیم و باشکوه تبدیل خواهد شد که صدها نوازنده، رقصنده و هنرمند بدلکار در کنار شخصیت‌های معروف برنامه اجرا خواهند کرد.

تام کروز هنگام حضور در دور مقدماتی ژیمناستیک هنری زنان در بازی‌های المپیک تابستانی 2024
تام کروز هنگام حضور در دور مقدماتی ژیمناستیک هنری زنان در بازی‌های المپیک تابستانی 2024 AP Photo

یکی از اطلاعات تایید شده حضور تام کروز در مراسم اختتامیه است. همانطور که قبلاً گزارش شده بود، ستاره ۶۲ ساله «ماموریت غیرممکن» ظاهرا در یک ویدیوی از پیش تولید شده شرکت خواهد کرد. ظاهرا قرار است او در بخشی از این ویدئو از پشت بام ورزشگاه «استاد دو فرانس» به پایین بپرد.

به گزارش TMZ، در این ویدیو تام کروز در خیابان‌های پاریس با موتور‌سیکلت و سپس در هواپیمایی به سوی کالیفرنیا با پرچم المپیک ادامه می‌یابد، و در انتها به تپه معروف هالیوود می‌رسد.

این بازیگر معروف آمریکایی بارها در طول بازی‌ها، از جمله در مسابقات مقدماتی ژیمناستیک زنان و همچنین مسابقات شنا، در پاریس دیده شده بود و از پیش شایعاتی درباره حضور او در این مراسم مطرح شده بود. 

به اینستاگرام یورونیوز فارسی بپیوندید

کارن باس، شهردار لس‌آنجلس، قرار است پرچم المپیک را از آن هیدالگو، شهردار پاریس دریافت کند. شهر لس‌آنجلس میزبان سی و چهارمین دوره از مسابقات المپیک در سال ۲۰۱۸ خواهد بود. 

مراسم اختتامیه المپیک پاریس از ساعت ۲۱ تا ۲۳:۱۵ دقیقه به وقت محلی یکشنبه ۱۱ اوت (۲۱ مرداد) برگزار می‌شود.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

از عضویت در شبکه اجتماعی «پورنو» تا سرآشپزی؛ کدام ورزشکاران المپیکی درآمد جانبی دارند؟

سی هزار تن غذای دست نخورده در المپیک پاریس؛ «۱۰ میلیون نفر در فرانسه غذای کافی برای خوردن ندارند»

در المپیک ستاره‌ای بدرخشید و ماهِ شبکه‌های اجتماعی شد؛ تیرانداز تُرک چگونه قلب‌‌ها را نشانه رفت؟