«دیدار با سیاهان»؛ کمدی علیه نژاد پرستی

«دیدار با سیاهان»؛ کمدی علیه نژاد پرستی
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button
لینک کپی پیست کد امبد ویدیو:Copy to clipboardCopied

«دیدار با سیاهان» فیلم کمدی آمریکایی است که زندگی یک خانواده سیاهپوست را در یک محله سفیدپوست به نمایش می گذارد. کارل بلک، با بازی مایک اپس، همراه با

آگهی

«دیدار با سیاهان» فیلم کمدی آمریکایی است که زندگی یک خانواده سیاهپوست را در یک محله سفیدپوست به نمایش می گذارد. کارل بلک، با بازی مایک اپس، همراه با خانواده اش به شهر بورلی هیلز می آیند و در آنجا ساکن می شوند.

کارل بدترین نقطه از سال را برای ساکن شدن در شهر انتخاب کرده است. او و خانواده اش که از زندگی پر خطر در شیکاگو فرار کرده اند، باید شبی پر حادثه را از سر بگذرانند. زیرا هر سال در این ناحیه، برای ۱۲ ساعت هر جرم و جنایتی قانونی است.

مایک اپس درباره این فیلم می گوید: «باید همه چیز را ساده گرفت. اگر نمی توانید به چیزی بخندید، شما را از بین خواهد برد.»

دئون تیلور، کارگردان «ملاقات با سیاهان» درباره حضور کلیشه های نژادپرستی و سخره گرفتن آنها در فیلم می گوید: «پدیده نژادپرستی را می دیدم. احساس کردم باید آن را مورد خنده قرار دهم. مردم خیلی محافظه کار هستند. نژادپرستی هر روز در حال گسترش است. اگر می توان به تئاتر رفت و به چیزهایی مانند نادانی و نژادپرستی خندید، این بهترین روش برای گردهم آوردن مردم است.»

اسنوپ داگ، یکی دیگر از بازیگران این فیلم می گوید: «فیلمی برای خنداندن مردم و سرگرم کردن آنهاست.»

در این فیلم گروهی از محبوب ترین بازیگران سینمای امروز آمریکا مانند جورج لوپز، گری اوئن، مایک اپس و شارلی مورفی بازی کرده اند.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

نژادپرست‌ترین کشورهای اروپایی نسبت به سیاهپوستان کدام‌ها هستند؟

تکلیفی که معلم به دانش‌آموزان داد: سه دلیل خوب برای بردگی بنویسید

فیلم چی ببینیم؟ با آثار محبوب کارگردان‌های سرشناس آشنا شوید