«هوار کشیدم زیرا دوستت دارم» در هنگ کنگ به نمایش درآمد

«هوار کشیدم زیرا دوستت دارم» در هنگ کنگ به نمایش درآمد
Copyright 
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

نمایشگاه تازه تریسی امین هنرمند بریتانیایی در دو گالری هنگ کنگ به نمایش عمومی درآمده است. این نمایشگاه با نام «هوار کشیدم زیرا دوستت دارم» به روابط

آگهی

نمایشگاه تازه تریسی امین هنرمند بریتانیایی در دو گالری هنگ کنگ به نمایش عمومی درآمده است. این نمایشگاه با نام «هوار کشیدم زیرا دوستت دارم» به روابط عاشقانه افراد می پردازد.

کارهای تریسی امین به دلیل فردی بودن و ارتباط تنگاتنگ با زندگی شخصی هنرمند شناخته شده است. وی در زمینه های متفاوتی مانند نقاشی، مجسمه، فیلم، عکاسی و طراحی با نئون فعالیت دارد.

تریسی درباره دلیل نامگذاری این نمایشگاه می گوید: «به گمانم عشق ورزیدن با درد همراه است. فرد احساس می کند اگر معشوقش را نبیند نابود می شود و می میرد. نمایشگاه درباره احساس عاشقانه و تلاش برای درک آن است. درون مایه آثار درباره عشق یک طرفه نیست، بلکه درباره یک عشق ناممکن است.»

با اینحال دیدگاه وی در روابط عاشقانه تلخ نیست. استفاده از سنگ به عنوان ماده ای جامد و تغییر ناپذیر در برخی کارهای امین تریسی استعاره ای است از پایداری و دوام رابطه عاشقانه.

او همچنین درباره ارتباط دو سویه این آثار با زندگی خصوصی اش می گوید: «اینکه می گویند کارهای من متاثر از زندگی شخصی ام است مایه افتخارم است. تاریخ هنر نشان داده که در نقاشی بدون الهام گرفتن از عقاید و زندگی شخصی کار زیادی نمی توان انجام داد.»

التون جان و جرج مایکل از ستاره های موسیقی پاپ بریتانیا از علاقه مندان به کارهای امین تریسی هستند. در این میان می توان به دیگر چهره های سرشناسی مانند جری هال، مدل لباس و اورلاندو بلوم بازیگر سینما اشاره کرد.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

«تجربه مُد ووگ» در دوبی؛ معرفی طراحان نوظهور

هجوم هواداران به بریتنی اسپیرز در جریان سفر او به اسرائیل

آیا ارزش زنان در هند از گاو کمتر است؟