تلفیق مدلهای سنتی و مدرن در مجموعه لباسهای عروس در هفته مد کراچی

تلفیق مدلهای سنتی و مدرن در مجموعه لباسهای عروس در هفته مد کراچی
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

نیلوفر شهید، طراح مد پاکستانی در مجموعه جدیدش که درهفته مد کراچی ارائه شد از نقاشی های سبک باروک رامبراند، نقاش هلندی الهام گرفته است. این طراح مد

آگهی

نیلوفر شهید، طراح مد پاکستانی در مجموعه جدیدش که درهفته مد کراچی ارائه شد از نقاشی های سبک باروک رامبراند، نقاش هلندی الهام گرفته است. این طراح مد سرشناس که در سطح جهانی هم شناخته شده، اغلب سعی می کند در کارهایش میراث و فرهنگ پاکستان را زنده کند. او همچنین در طراحی هایش به ریشه های افغان و ترک خود باز می گردد.

ظاهر عباس از دیگر طراحان مد است که در هفته مد کراچی شرکت کرده است. منبع الهام طراح جوان شعر “نسیم نوروز” از اشعار فیض احمد فیض، شاعر پاکستانی است. رنگها، گلدوزی ها و تزیینات طلایی و نقره ای که طراح جوان در لباسهای این مجموعه استفاده کرده است، حال و هوای جشن و شادی را القا می کند.

در مجموعه عمر سید، یکی دیگر از طراحان جوان در هفته مد کراچی پارچه هایی از جنس ابریشم دیده می شود. مجموعه لباسهای فاخر و لوکس عمر سید “اهل بهشت” نام دارد.

مجموعه لباسهای عروس زینب شوتانی که در هفته مد کراچی ارائه شد، «دلربا» نام دارد. طراح مشهور لباس عروس در پاکستان سعی کرده است در این مجموعه طرحها ومدلهای سنتی و مدرن را با هم تلفیق کند.

هفته مد کراچی از ۴ دسامبر شروع شده و تا ۱۰ دسامبر ادامه دارد.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

«تجربه مُد ووگ» در دوبی؛ معرفی طراحان نوظهور

هجوم هواداران به بریتنی اسپیرز در جریان سفر او به اسرائیل

آیا ارزش زنان در هند از گاو کمتر است؟