برگزاری کنسرتهای «قلب سرکش» مدونا با حضور هوادارانش

برگزاری کنسرتهای «قلب سرکش» مدونا با حضور هوادارانش
نگارش از مهران احمدی
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

مدونا، خواننده آمریکایی برگزاری رشته کنسرتهای خود به نام «قلب سرکش» (Rebel Heart) را در لندن و تحت تدابیر شدید امنیتی ادامه می دهد. بر خلاف بسیاری از

آگهی

مدونا، خواننده آمریکایی برگزاری رشته کنسرتهای خود به نام «قلب سرکش» (Rebel Heart) را در لندن و تحت تدابیر شدید امنیتی ادامه می دهد. بر خلاف بسیاری از هنرمندان که کنسرتهای خود را پس از حملات پاریس در روز ۱۳ نوامبر لغو کردند، مدونا تمام کنسرتهای خود را طبق برنامه برگزار کرد.

یکی از طرفداران مدونا می گوید: «کیفهایمان و خودمان را کنترل کردند. واقعا احساس امنیت می کنیم.»

یکی دیگر از هواداران مدونا می گوید: «من نگران اینکه ممکن است اتفاقی رخ دهد، نیستم. نمی توان گذاشت هر کار خواستند انجام دهند. اگر مدونا هنوز روی صحنه می رود و در اینگونه مکانها دست به اجرا می زند، ما نیز می توانیم آنجا باشیم و حمایتش کنیم.»

طرفداران دیگر مدونا می گویند: «پیام این کنسرت عشق و مدارا و رواداری است و اگر مدونا اجرای خودش را متوقف کند آنها پیروز می شوند و ما نمی خواهیم چنین شود. با آمدن به اینجا و کاری که انجام می دهیم ما پیروز می شویم.»

یکی دیگر از هواداران مدونا می گوید: «به نظرم امنیت اهمیت دارد اما همچون مدونا معتقدم نمی توانیم متوقف شویم زیرا در غیر این صورت زندگی کردن را متوقف می کنیم. مردم باید به پاخیزند و نشان دهند که ما از چیزی نمی ترسیم.»

مدونا در کنسرت لندن خود ترکیبی از ترانه های موفق کارنامه ۳۰ ساله هنری اش را همراه با ترانه هایی از آلبوم «قلب سرکش» خود اجرا کرد.

خواننده ۵۷ ساله پاپ برگزاری رشته کنسرتهای بین المللی خود به نام «قلب سرکش» را روز ۹ سپتامبر از مونترال در کانادا آغاز کرد. مدونا پس از لندن در آمستردام، پاریس، زوریخ، منچستر، بیرمنگام و گلاسکو به روی صحنه کنسرت خواهد رفت.

مدونا در استکهلم و پس از حملات ۱۳ نوامبر پاریس به قربانیان آن ادای احترام کرده بود.

رشته کنسرتهای «قلب سرکش» مدونا در ماه مارس ۲۰۱۶ در استرالیا پایان می یابد.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

مدونا در بزرگداشت قربانیان حمله های پاریس: «نمی گذاریم آزادی را از ما بگیرند»

«تجربه مُد ووگ» در دوبی؛ معرفی طراحان نوظهور

هجوم هواداران به بریتنی اسپیرز در جریان سفر او به اسرائیل