آلبوم و تک ترانه تازه ای از برایان آدامز، خواننده راک کانادایی

آلبوم و تک ترانه تازه ای از برایان آدامز، خواننده راک کانادایی
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

برایان آدامز با آلبوم تازه ای به صحنه موسیقی بازگشته است. این خواننده راک کانادایی امیدوار است موفقیت سی سال پیش آلبوم «بی پروا» (Reckless) را تکرار

آگهی

برایان آدامز با آلبوم تازه ای به صحنه موسیقی بازگشته است. این خواننده راک کانادایی امیدوار است موفقیت سی سال پیش آلبوم «بی پروا» (Reckless) را تکرار کند.

آلبوم تازه به نام «بلند شو» (Get Up) شامل چند ترانه با ریتم بسیار تند و گیرا از جمله ترانه «روزی کاملا تازه» با سبک همیشگی او ساخته شده، سبکی که موفقیت او در دهه هشتاد میلادی را رقم زد.

او که تا به حال ۶۵ میلیون آلبوم فروخته و جوایز متعددی گرفته می گوید تمرکز اصلی اش فقط هنر و موسیقی است. برایان آدامز ۵۶ ساله عکاس هم هست و کتاب فتوگرافی آبستره او از ستاره ها و همچنین سربازان مجروح جنگ عراق و افغانستان بزودی منتشر می شود.

او با اشاره به داشتن علائق مختلف می گوید: «فکر می کنم امتیاز داشتن یک مسیر دیگر برای خلاقیت و آفرینش این است که بتوان در فعالیت های معمول وقفه یا تغییر ایجاد کرد. وقتی شما برای کار دیگر آماده می شوید، مثل کتاب یا عکسی برای مجله برای لحظاتی از قالب همیشگی بیرون می آیید و در برگشت، نگاه تازه تری پیدا می کنید.»

ویدیو ترانه «روزی کاملا تازه» (Brand New Day) با نقش آفرینی هلنا بوهم پارکر، بازیگر معروف انگلیسی سپتامبر به بازار آمد و آلبوم تازه نوامبر منتشر می شود. برایان آدامز از اوایل سال آینده تور گسترده آلبوم (Get Up) را شروع می کند.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

«تجربه مُد ووگ» در دوبی؛ معرفی طراحان نوظهور

هجوم هواداران به بریتنی اسپیرز در جریان سفر او به اسرائیل

آیا ارزش زنان در هند از گاو کمتر است؟