سه فیلم فانتزی در گردهمایی کمیک کان سن دیگو ۲۰۱۵

سه فیلم فانتزی در گردهمایی کمیک کان سن دیگو ۲۰۱۵
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

گردهمایی کمیک کان از ۹ تا ۱۲ ژوییه (۱۸ تا ۲۱ تیرماه) در سن دیوگو برگزار شد. این رویداد فرهنگی بین المللی، هرساله برای معرفی کتابهای مصور، فیلمها،

آگهی

گردهمایی کمیک کان از ۹ تا ۱۲ ژوییه (۱۸ تا ۲۱ تیرماه) در سن دیوگو برگزار شد. این رویداد فرهنگی بین المللی، هرساله برای معرفی کتابهای مصور، فیلمها، سریالهای تخیلی و بازیهای رایانه ای برگزار می شود.

گی یرمو دل تورو، فیلمساز و رمان نویس مکزیکی فیلم جدید خود به نام «قله سرخ» را در گردهمایی امسال در سن دیگو معرفی کرد.

«قله سرخ»، فیلمی ترسناک است و برخی آن را روایتی گوتیک از رمان «۵۰ سایه خاکستری» می دانند. در این فیلم جسیکا چستین، میا واسیکوسکا، و تیم هیدلستون بازی می کنند.

داستان فیلم در بنایی کهنه و پوسیده در مناطق روستایی و کوهستانی “کامبریا” در بریتانیای قرن نوزدهم می گذرد. نویسنده ای جوان به نام “ایدیت کوشینگ” با بازی واسیکوسکا عاشق “سر توماس شارپ” با بازی هیدلستون می شود و با او ازدواج می کند، اما بعد متوجه می شود که شوهر جدیدش کسی نیست که او فکر می کرده است.

دل تورو در کارگردانی «قله سرخ» کمی به سبک فیلمهای هالیوودی پیشین خود بازگشته و در عین حال به روابط جنسی هم بیشتر در این فیلم پرداخته است.

وی می گوید: «بعد از فیلم “میمیک” قصد داشتم داستانهایی را که برای نوجوانان است، برای هالیوود نگه دارم و در فیلمهای اروپایی یا مکزیکی یا اسپانیاییِ خودم، به جاذبه های جنسی بپردازم. [فیلم «قله سرخ»] نخستین تلاش من برای ساخت فیلمی با این مضمون، صحنه های پرزرق وبرق و لباسهای گران قیمت با درجه بندی R (فیلمهایی که نوجوانان زیر ۱۷ سال باید با والدینشان ببینند) است. خلاصه خیال ساختن چنین فیلمی را داشتم.»

یکی دیگر از اتفاقهای مهم و جالب توجه در کمیک کان امسال، انتشار آگهی فیلم «بتمن علیه سوپرمن: طلوع عدالت» بود. بتمن، پاسدار شهر گاتام به متروپولیس سفر می کند تا با سوپرمن مقابله کند. همزمان با جنگ بین سوپرمن و بتمن، تهدید تازه ای برای انسانها ظاهر می شود.

کارگردان این فیلم “زک اسنایدر” است و بن افلک، هنری کاویل، جرمی آیرنز، جسی آیزنبرگ، اِیمی ادامز، و جینا مالون در آن بازی می کنند. قرار است فیلم در مارس ۲۰۱۶ روی پرده سینماها رود.

فیلم «گروه خودکشی» با شرکت جرد لتو هم برای نخستین بار در کمیک کان سن دیگو به نمایش درآمد. فیلم بر اساس مجموعه داستانهای مصور ساخته شده است. دولت آمریکا گروهی ضدقهرمان و ابر یاغی زندانی را استخدام می کند تا عملیات ویژه دولتی را در قبال آزادیشان انجام دهند.

در این فیلم مارگو رابی، بن افلک، ویولا دیویس و جی کورتنی نیز بازی می کنند. «گروه خودکشی» تابستان سال آینده میلادی روی پرده سینماها خواهد رفت.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

فیلم چی ببینیم؟ با آثار محبوب کارگردان‌های سرشناس آشنا شوید

جوایز فیلم اروپا؛ با ۵ فیلم برتر اروپایی سال ۲۰۲۳ آشنا شوید

شمارش معکوس برای اعلام برنده جایزه «لوکس» پارلمان اروپا به فیلم برتر ۲۰۲۳ آغاز شد