از «بعد از اسکی» تا «پسربچه» در هفته مُد مادرید

از «بعد از اسکی» تا «پسربچه» در هفته مُد مادرید
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

بیستمین سالگرد افتتاح هفته مد مادرید، با نمایش آخرین تن پوش های طراحان برجسته اسپانیایی از ششم تا یازدهم فوریه برگزار می شود. «بعد از اسکی» یون فیز،

آگهی

بیستمین سالگرد افتتاح هفته مد مادرید، با نمایش آخرین تن پوش های طراحان برجسته اسپانیایی از ششم تا یازدهم فوریه برگزار می شود.

«بعد از اسکی»

یون فیز، طراح اهل کوهستان های باسک اسپانیا با مجموعه «بعد از اسکی» در این برنامه شرکت کرد. استفاده از رگه های سفید، به عنوان نشانه برف و زمستان به همراه کلاه، دستکش و گوش پوش های الهام گرفته از وسائل اسکی، ویژگی های اصلی مجموعه یون فیز بودند. لباس های به نمایش درآمده در این کلکسیون، با وجود تنوع جنس پارچه ها، سبک و عمدتا به رنگ روشن بودند.

مجموعه «پسربچه» مونتسینوس

فرانسیس مونتسینوس هم با کلکسیون بهاری «پسربچه» در هفته مد مادرید شرکت کرد. لباس های با رنگ های شاد، با پارچه های سبک، شفاف و برش های کوتاه و ریش ریش. لباس هایی که چشم های هر بیننده ای را مانند نگاه شیطنت آمیز پسربچه ها به دنبال خود می کشد.

پرنده های فلزی خوانا مارتین

آخرین طراحی خوانا مارتین، با وجود فرم های متفاوت و گوناگون همگی نشان پرنده را بر خود داشتند. در بسیاری از مدل های به نمایش درآمده، یک پرنده فلزیِ کارِ دست روی لباس ها خودنمایی می کرد. طراح این مجموعه، پرنده را سمبل امید، جاودانگی و نوزایی در آستانه بهار توصیف کرده است.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

«تجربه مُد ووگ» در دوبی؛ معرفی طراحان نوظهور

هجوم هواداران به بریتنی اسپیرز در جریان سفر او به اسرائیل

آیا ارزش زنان در هند از گاو کمتر است؟