بری مانیلو و بخشیدن جان دوباره به خوانندگان درگذشته

بری مانیلو و بخشیدن جان دوباره به خوانندگان درگذشته
Copyright 
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

در آلبوم «دوئت های رویایی من»، صدای بسیاری از چهره های افسانه ای موسیقی به کمک فناوری روز در کنار صدای بری مانیلوی هفتاد و یک ساله شنیده می شود.

آگهی

صدای قدرتمند ویتنی هیوستون در آلبوم جدید بری مانیلو، حیاتی دوباره گرفته است. در ترانه های این آلبوم که شامل اجراهای دوصدایی یا دوئت است، صدای بسیاری از چهره های افسانه ای موسیقی به کمک فناوری روز در کنار صدای بری مانیلوی هفتاد و یک ساله شنیده می شود.

صدای خام این خوانندگان از ضبط های اصلی برداشته شده و سپس صدا و موسیقی باریلو با تنظیمی تازه به آن اضافه شده است.

بری مانیلو در مورد این آلبوم می گوید: «کار بسیار احساسی ای بود. چون با صدای آنها مواجه بودیم بی آنکه هیچگونه اکو یا پردازشی داشته باشد. این احساس را می داد که گویی کنار من ایستاده اند… هر کدام از این خوانندگان نکته ویژه خودشان را دارند. همین هم از آنها افسانه ساخته. صدای همه شان یک چیز اضافه ای دارد که سبب می شود آدم دقیق تر از بقیه خوانندگان به آنها گوش کند.»

آلبوم «دوئت های رویایی من» (My Dream Duets) صدای مانیلو را در کنار صداهایی چون ویتنی هیوستون، جان دنور، لوئیز آرمسترانگ و جودی گارلند قرار داده است.

بری مارلو می گوید: «به نظر من در میان تمامی دوئت های این آلبوم، ترانه من و جودی [گارلند] از همه خوش صدا تر است. به نظرم کنار هم عالی هستیم. نیازی نداشتم خواندن با او را بیاموزم، مثلا برای خواندن با داستی اسپرینگفیلد باید یاد می گرفتم، چون او صدای لطیف و زمزمه گونه ای دارد، اما با جودی، فقط کافی بود صدایم را رها کنم.»

بری مانیلو هنوز تصمیم به برگزاری کنسرت برای آلبوم جدید نگرفته است، اما چندین موزیک ویدیو برای آن تهیه کرده است.

آلبوم «دوئت های رویایی من» هم اکنون در بازار یافت می شود.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

«تجربه مُد ووگ» در دوبی؛ معرفی طراحان نوظهور

هجوم هواداران به بریتنی اسپیرز در جریان سفر او به اسرائیل

آیا ارزش زنان در هند از گاو کمتر است؟