کازابلانکا گرینز: بهشت گلف‌ بازی با مزیت فرهنگی

کازابلانکا گرینز: بهشت گلف‌ بازی با مزیت فرهنگی
Copyright euronews
Copyright euronews
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلب
هم‌رسانی این مطلبClose Button
لینک کپی پیست کد امبد ویدیو:Copy to clipboardCopied

با ایمی بارکلی در عرصه در حال توسعه گلف کازابلانکا و قابلیت‌های فرهنگی متمایز داستان‌های سفرهای گلف، گردش کنید. در این قسمت، ایمی ما را قبل از اینکه انرژی خلاقانه منحصر به فرد این شهر را جذب کنیم، به یک ماجراجویی گلف در تونی جکلین گلف کازابلانکا می‌برد.

آگهی

تونی جکلین گلف کازابلانکا که با مناظر هوایی خیره کننده‌ای به نمایش گذاشته شده، شاهکاری 18 حفره‌ای است که توسط تونی جکلین افسانه‌ای در میان جنگل بوسکورا طراحی شده. ایمی ما را با ویژگی‌ها و چالش‌های این زمین 72 پار آشنا می‌کند و قبل از کاوش در امکانات گسترده‌تر این زمین، توانایی خود را در انجام ضربات فنی امتحان می‌کند. این امکانات شامل یک باشگاه مدرن طراحی شده توسط معمار آنجل تابوردا بریچ و همچنین گزینه‌هایی برای صرف غذا، خدمات اسپا و تراس های مجلل وسیع است.

سپس، قبل از تماشای شکوه معماری مسجد حسن دوم، به عنوان یک نقطه ملاقات محلی پر نشاط در لبه آب، برای آشنایی با عرصه هنرهای خیابانی کازابلانکا به شهر می‌رویم. با یک نوشیدنی آرامش‌بخش در عین دایب، منطقه‌ای ثروتمند که به‌ بارها و رستوران‌های شیکش مشهور است، کار را تمام می‌کنیم.

در مجموع، این تجربه پویا و همه جانبه در قلب مراکش همراه با ایمی، تصویری واضح از شهری را ترسیم می‌کند که در آن گلف، فرهنگ و تاریخ به شکل ایده‌آلی با هم آمیخته‌اند.

هم‌رسانی این مطلب