ایستگاه متروی «مالبک» بروکسل که هدف حمله ترویستی قرار گرفته بود، بازگشایی شد

ایستگاه متروی «مالبک» بروکسل که هدف حمله ترویستی قرار گرفته بود، بازگشایی شد
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

ایستگاه متروی «مالبک» در بروکسل که ماه گذشته با شانزده کشته، هدف حملات انفجاری تروریستها قرار گرفت، مجددا آغاز به کار کرده است. مسافرانی که برای

آگهی

ایستگاه متروی «مالبک» در بروکسل که ماه گذشته با شانزده کشته، هدف حملات انفجاری تروریستها قرار گرفت، مجددا آغاز به کار کرده است.

مسافرانی که برای نخستین بار پس از انفجار به ایستگاه مالبک بازگشته اند، می گویند سخت تحت تاثیر احساسات قرار گرفتند، اما در عین حال خوب است که زندگی به حال عادی باز می گردد.

یک مسافر متروی مالبک به یورونیوز گفت که اینگونه اتفاقات تکان دهنده به بلژیک محدود نمی شود، اما بسیار مثبت است که مردم بار دیگر به عادات روزمره شان بازگشته و احساس امنیت می کنند.

از هنگام حمله به ایستگاه مالبک، مردم روزانه به احترام روح قربانیان واقعه در محل دسته های گل گذاشته و بیادشان بروی دیواری که به این منظور ایجاد شده، پیامهای همدردی می نویسند.

رودلف هربرت، گزارشگر یورونیوز می گوید: «یک ماه پس از حملات علیه فرودگاه و ایستگاه متروی مالبک، اوضاع بحال عادی باز می گردد، اما برای بسیاری این سئوال مطرح است که در صورت حملات بیشتر در آینده، آیا مقامات بلژیک قادر به حفاظت از شهروند هستند یا نه.»

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

وزیر حمل و نقل بلژیک استعفا کرد

ضعف امنیتی اروپا در مواجه با تهدیدات تروریستی

نقشه حملات؛ قلب بروکسل هدف گرفته شد