ارتباط مستقیم با رییس کمیسیون اروپا

ارتباط مستقیم با رییس کمیسیون اروپا
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

اطلاعیه

یک روز پس از سخنرانی سالیانه ژوزه مانوئل باروسو، رییس کمیسیون اروپا در مورد موقعیت اتحادیه اروپا، یورونیوز با او به گفتگو می نشیند.

آقای باروسو یکی از پر نفوذترین مقامات اروپاست. او نخست وزیر سابق پرتغال بوده و اکنون سیاستهای اتحادیه اروپا را تعیین می کند. وی می تواند به میل خود کمیسرهای این نهاد را عزل و نصب کند. او همچنین نماینده اتحادیه اروپا در خارج است.

ارتباط مستقیم یورونیوز با رییس کمیسیون اروپا:

آیا نظر یا سئوالی از آقای باروسو دارید؟ اگر پاسختان مثبت است، سئوال یا نظرتان را پیش از برنامه برای ما بصورت ویدئو یا تکست به با عنوان
AskBarroso #
از طریق گوگل پلاس برای ما بفرستید تا ایزابل کومار، خبرنگار یورونیوز آنرا به آقای باروسو منتقل کند:

گوگل پلاس

رییس کمیسیون اروپا روز پنجشنبه دوازدهم سپتامبر برابر با بیست و دوم شهریور ماه ساعت هشت و نیم بعد از ظهر بوقت اروپا، یازده شب بوقت تهران، با آقای باروسو گفتگو خواهد کرد.

این برنامه را می توانید به زبان فارسی از طریق تلویزیون یورونیوز فارسی، لینک پخش زنده برنامه ها از طریق صفحه نخست سایت و نیز از طریق اپلیکیشن های پخش زنده یورونیوز بر روی آی فون و یا آی پد تماشا کنید.

پس از این برنامه نیز، بحث ادامه خواهد یافت. می توانید به زبان فارسی با فیسبوک یورونیوز فارسی و نیز در گوگل پلاس هنگ اوت به زبان انگلیسی مکاتبه کنید و نظرات خود را در مورد مسائل مربوط به اتحادیه اروپا با رییس کمیسیون اروپا در میان بگذارید.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

علی‌اف: پیروزی در جنگ مأموریت زندگی سیاسی‌ام بود، پاشینیان: مفاد بیانیهٔ ما نقض شده

کمیسر گردشگری اروپا: نخستین قاره‌‌ای هستیم که مقررات هوش مصنوعی دارد

بورل: نخواهید از اوکراین حمایت نکنیم، روسیه را وادارید جنگ را تمام کند