بیانسه به هوادارانش: طوری رأی بدهیم که گویی پای جانمان در میان است

بیانسه به هوادارانش: طوری رأی بدهیم که گویی پای جانمان در میان است
Copyright AP/AP
نگارش از یورونیوز فارسی
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

بیانسه که به‌خاطر کمک‌هایش به بیماران ویروس کرونا، جایزهٔ خدمات بشردوستانهٔ امسال را دریافت کرده بود، این جایزه را به جنبش «زندگی سیاهپوستان ارزش دارد» تقدیم کرد.

آگهی

بیانسه، ستارهٔ برجستهٔ موسیقی پاپ آمریکا به‌مناسبت دریافت جایزهٔ «بی‌ای‌تی» برای خدمات بشردوستانه از فرصت بهره برد و به مخاطبان پرشمار خود توصیه کرد تا برای برقراری عدالت نژادی در ایالات متحده، در انتخابات ریاست جمهوری آینده این کشور شرکت کنند.

این خوانندهٔ سیاهپوست که با معرفی میشل اوباما، همسر رئیس جمهوری پیشین آمریکا در سخنانی گفت: «دارند صدای شما را می‌شنوند،‌ شما دارید به نیاکان ما ثابت می‌کنید که تقلّایشان بیهوده نبود.»

بیانسه که به‌خاطر کمک‌هایش به بیماران مبتلا به ویروس کرونا، جایزهٔ خدمات بشردوستانهٔ امسال را دریافت کرد، جایزهٔ خود را به جنبش «جان سیاهپوستان مهم است» تقدیم کرد.

این خوانندهٔ نامدار که بیش از ۲۰ جایزهٔ گرمی را در کارنامهٔ خود دارد از همگان خواست تا برای پایان دادن به این «نظام نژادپرست و نابرابر» دست به عمل بزنند و افزود: «بروید و رأی بدهید. باید چنان رأی بدهیم که انگار پای جانمان در میان است، چراکه چنین هم هست.»

برگزارکنندگان مراسم اعطای جوایز «سرگرمی‌سازان سیاهپوست تلویزیون» در آمریکا که به‌اختصار «بی‌ای‌تی» خوانده می‌شود، یکشنبه شب درحالی بیستمین دورهٔ این رویداد فرهنگی هنری را جشن گرفتند، که مراسم امسال تحت تأثیر جنبش ضدنژادپرستی در آمریکا و سراسر جهان قرار گرفت.

در مراسم امسال دیگر ستارگان سیاهپوست از جمله رَپِرهایی چون «دَبیبی» و لیل وِین ملقب به «ویزی» اجرای برنامه داشتند.

مراسم امسال «بی‌ای‌تی» به‌خاطر شیوع ویروس کرونا به‌شکل مجازی برگزار شد و از طریق تلویزیون و پخش آنلاین برای مخاطبان پرشمارش به‌نمایش درآمد.

به اینستاگرام یورونیوز فارسی بپیوندید

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

بیانسه اصطلاح توهین‌آمیز برای معلولان را از متن ترانه خود حذف می‌کند

ویدئو؛ تظاهرات از سنگال تا ایتالیا در اعتراض به مرگ جورج فلوید

ادای دین سیاهان هالیوود به مارتین لوتر کینگ