رابین مک کل، خواننده آمریکایی سبک سول در جشنواره جاز مادرید

رابین مک کل، خواننده آمریکایی سبک سول در جشنواره جاز مادرید
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button
لینک کپی پیست کد امبد ویدیو:Copy to clipboardCopied

در جشنواره بین المللی موسیقی جاز مادرید، رابین مک کل ترانه هایی از آلبوم جدید خود را اجرا کرد.

آگهی

در جشنواره بین المللی موسیقی جاز مادرید، رابین مک کل ترانه هایی از آلبوم جدید خود را اجرا کرد. خواننده سبک سول می گوید این آلبوم شخصی ترین کار او و دربرگیرنده احساسات و تجربه او از عشق است. رابین مک کل گفت: «این خصوصی ترین شعرها و قصه ها از عشق و رابطه های من است. صدای درونی ام را در این آلبوم بیان کرده ام. ولی باید بگویم در نمایش زنده ترانه های جدید را با بعضی از ترانه های قدیم ترکیب کردم تا برنامه پرانرژی باشد. نمایش زنده باید متنوع باشد.»

خواننده آمریکایی اهل نیویورک با اشاره به نگرانیهایش پس از انتخابات ریاست جمهوری آمریکا و پیروزی دونالد ترامپ می گوید: «نگران به خطر افتادن چیزهای زیادی از جمله حقوق مدنی، حقوق زنان و حقوق شهروندی همه مردم هستم. ولی امید دارم که برای گذشتن از این دوره راههایی پیدا کنیم. امیدوارم که مردم التیام پیدا کنند و دوباره با هم باشند زیرا آمریکا اکنون درگیر چند دستگی و اختلاف است.»

آلبوم «لوکینگ گلاس» (The Looking Glass) رابین مک کل، پس از انتشار آن در اویل امسال با استقبال منتقدان همراه شد و آنرا ترکیبی از بهترینهای او توصیف کردند. جشنواره بین المللی موسیقی جاز مادرید تا سی نوامبر در جریان است.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

هفتهٔ صنایع خلاق باکو؛ مسابقهٔ طراحی بازی کامپیوتری و جشنوارهٔ فیلم‌های موبایلی

رونمایی از مینیاتورها و نسخ کهن خطی در کنگره میراث فرهنگی ازبکستان

«گاه و بیگاه» با هوش مصنوعی؛ بیتل‌ها پس از ۵۴ سال به صدر جدول ترانه‌های محبوب بریتانیا رسیدند