بازگشت وارن بیتی به پرده سینما با فیلم «قوانین صدق نمی کند»

بازگشت وارن بیتی به پرده سینما با فیلم «قوانین صدق نمی کند»
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button
لینک کپی پیست کد امبد ویدیو:Copy to clipboardCopied

بعد از پانزده سال، وارن بیتی، بازیگر و کارگردان آمریکایی با کار جدید خود به روی پرده سینماها باز می گردد.

آگهی

بعد از پانزده سال، وارن بیتی، بازیگر و کارگردان آمریکایی با کار جدید خود به روی پرده سینماها باز می گردد. او تهیه کننده، نویسنده، بازیگر و کارگردان این فیلم است.

این بازیگر ۷۹ ساله در ماه نوامبر اکران افتخاری فیلم جدید خود را در موزه تصاویر متحرک در نیویورک آغاز کرد.

وارن بیتی درباره بازگشت به دنیای بازیگری و کارگردانی می گوید: «هر بار که این کار را انجام می دهم متفاوت است. به من خیلی خوش گذشت. بازیگران خوبی داشتم و گروه هم عالی بودند. داستان را هم خیلی دوست داشتم؛ هم شاد بود و هم غمگین. دوستش داشتم.»

در فیلم «قوانین در اینمورد صدق نمی کند» وارن بیتی در نقش یک تاجر و تهیه کننده سینما با نام هوارد هیوز بازی می کند. داستان این فیلم در هالیوود دهه ۸۰ میلادی می گذرد. یک بازیگر زن و یک راننده که برای این تهیه کننده کار می کنند، عاشق یکدیگر هستند. در حالی که هیوز، روابط عاشقانه میان کارمندان خود را ممنوع کرده است.

آلدن ارنرایک بازیگر نقش اول مرد این فیلم می گوید: «یکی از دلایل من برای اصرار در بازی در این فیلم این بود که فکر می کردم یکی از آن فرصتهای نادر است. می توانستم در فیلمی حضور داشته باشم که با دیدن فیلم های هالیوودی شبیه به آن بزرگ شده بودم… وارن بیتی هم که یک اسطوره است.»

لیلی کالینز، بازیگر نقش اول زن فیلم می گوید: «بیتی به بازیگر برای ایفای درست نقش کمک می کند. از او می توان کارگردانی هم آموخت. اینکه چطور در حال بازیگری، جزئیات لازم را برای تنظیم نهایی فیلم مجسم می کند. او یک نابغه است.»

فیلم «قوانین صدق نمی کند» ازماه نوامبر به روی پرده سینماها خواهد رفت.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

فیلم چی ببینیم؟ با آثار محبوب کارگردان‌های سرشناس آشنا شوید

جوایز فیلم اروپا؛ با ۵ فیلم برتر اروپایی سال ۲۰۲۳ آشنا شوید

شمارش معکوس برای اعلام برنده جایزه «لوکس» پارلمان اروپا به فیلم برتر ۲۰۲۳ آغاز شد