فیلم روانشناسانه «نهمین زندگی لوییس درکس» تلخ و آزار دهنده ولی انسانی

فیلم روانشناسانه «نهمین زندگی لوییس درکس» تلخ و آزار دهنده ولی انسانی
Copyright 
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button
لینک کپی پیست کد امبد ویدیو:Copy to clipboardCopied

«نهمین زندگی لوییس درکس» (THE 9TH LIFE OF LOUIS DRAX) فیلمی روانشناختی بر اساس رمان پرفروشی به همین نام نوشته لیز جنسن ساخته شده است.

آگهی

«نهمین زندگی لوییس درکس» (THE 9TH LIFE OF LOUIS DRAX) فیلمی روانشناختی بر اساس رمان پرفروشی به همین نام نوشته لیز جنسن ساخته شده است. لوییس، پسر نه ساله پس از سقوط از صخره به کما می رود. روانشناس درمانگر او در روند درمان لوییس با اسراری از ذهن روبرو می شود که افق تازه ای از ارتباط رویا و واقعیت را روشن می کند.

پیتر درکس، پدر لوییس درکس مشت زن سابق، مردی خشن و الکلی است. ارون پل، بازیگر شخصیت پیتر، پدر لوییس می گوید: «بخش زیادی از فیلم در حالت کمای شخصیت می گذرد که دنیایی بسیار تاریک و جادویی است. من عاشق فیلم های دلهره آور روانشناسانه هستم. این فیلم یک نمونه جالب از این ژانر است.»

ارون پل در ادامه در توضیح شخصیت پیتر گفت: «جنبه های مختلف شخصیت پیتر را به عنوان فردی تندخو و متجاوز می بینیم، او مشت زن سابق با خشونت کلامی است. جنبه دیگر شخصیت او مردی مهربان و پدری مهربان است. مخاطب نمی داند منتظر چه جنبه دیگری از این شخصیت باشد و این مرد واقعا کیست. این ویژگی برای من بسیار جالب بود.»

«نهمین زندگی لوییس درکس» از بازی جیمی دورنن در نقش پزشک بهره می برد. فیلم از دوم سپتامبر، ۱۲ شهریور در آمریکا، کانادا و بریتانیا اکران می شود و سپس در چند کشور دیگر نمایش داده خواهد شد.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

فیلم چی ببینیم؟ با آثار محبوب کارگردان‌های سرشناس آشنا شوید

جوایز فیلم اروپا؛ با ۵ فیلم برتر اروپایی سال ۲۰۲۳ آشنا شوید

شمارش معکوس برای اعلام برنده جایزه «لوکس» پارلمان اروپا به فیلم برتر ۲۰۲۳ آغاز شد