تارزان باری دیگر به سینما می آید: «افسانه تارزان»

تارزان باری دیگر به سینما می آید: «افسانه تارزان»
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button
لینک کپی پیست کد امبد ویدیو:Copy to clipboardCopied

با برگزاری افتتاحیه فیلم «افسانه تارزان» در لس آنجلس، سرانجام این فیلم پرحادثه و داستان دیگری از ماجراهای تارزان در سینماهای دنیا به نمایش در می آید.

آگهی

با برگزاری افتتاحیه فیلم «افسانه تارزان» در لس آنجلس، سرانجام این فیلم پرحادثه و داستان دیگری از ماجراهای تارزان در سینماهای دنیا به نمایش در می آید. این بار الکساندر اسکاسگارد، بازیگر سوئدی زندگی «قهرمان جنگل» را روی پرده سینما زنده می کند.

در «افسانه تارزان» که ساخته دیوید یتس، کارگردان هری پاتر است، تارزان جنگل را ترک کرده است و با همسرش جین در انگلستان زندگی می کند، اما برای بررسی فعالیت های مشکوک در اردوگاه های معدن به جنگل فرا خوانده می شود.

الکساندر اسکاسگارد، بازیگر سوئدی با اشاره به محبوبیت تارزان می گوید: «بیش از صد سال است که مردم شیفته این شخصیت افسانه ای بوده اند و این بی دلیل نیست، یکی از این دلایل نجابت بکر و وحشی او است. بازگشت تارزان به جنگل برای مردم جالب و جذاب است.»

Our Tarzan and Jane together on the on the #LegendOfTarzan red carpet! pic.twitter.com/ugwoQ1h1Dj

— #LegendOfTarzan (@legendoftarzan) June 28, 2016

فیلم از نقش آفرینی کریستوف والتز، بازیگر توانای-آلمانی اتریشی بهره می برد. او در نقش یک کاپیتان فاسد بلژیکی جین، همسر تارزان (با بازی مارگو رابی بازیگر ۲۵ ساله استرالیایی) را به اسارت می گیرد.

«افسانه تارزان» (THE LEGEND OF TARZAN) پس از اکران اولیه در لس آنجلس که هفتم تیرماه (۲۷ ژوئن) برگزار شد در روزهای مختلف تیر و مرداد در کشورهای دنیا به نمایش در می آید.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

فیلم چی ببینیم؟ با آثار محبوب کارگردان‌های سرشناس آشنا شوید

جوایز فیلم اروپا؛ با ۵ فیلم برتر اروپایی سال ۲۰۲۳ آشنا شوید

شمارش معکوس برای اعلام برنده جایزه «لوکس» پارلمان اروپا به فیلم برتر ۲۰۲۳ آغاز شد