تازه های موسیقی: آلبوم جدید سیندی لوپر منتشر شد

تازه های موسیقی: آلبوم جدید سیندی لوپر منتشر شد
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

سیندی لوپر، خواننده، ترانه سرا و آهنگساز آمریکایی آلبوم جدیدی به نام «دیتور» (Detour) منتشر کرده است. «دیتور» شامل بازخوانی ترانه های بیادماندنی

آگهی

سیندی لوپر، خواننده، ترانه سرا و آهنگساز آمریکایی آلبوم جدیدی به نام «دیتور» (Detour) منتشر کرده است. «دیتور» شامل بازخوانی ترانه های بیادماندنی خواننده های بزرگ کانتری دوره های مختلف، از دهه ۴۰ میلادی تا امروز است.

آلبوم جدید باری دیگر نوآوری این هنرمند را به نمایش می گذارد. او می گوید: «همه ترانه ها و کارهایی که انتخاب کردم، داستانی برای گفتن داشتند. سعی کردم ترانه هایی را که برای صدای من مناسب بودند، انتخاب کنم. البته بعضی ها را صرفا بخاطر علاقه زیاد انتخاب کردم و اصلا نمی دانستم چطور بخوانم. بعضی از آنها ممکن نشد ولی آنهایی که انجام شدند داستانهایی شگفت انگیزی را بیان می کنند.»

این خواننده ۶۲ ساله که در اوایل فعالیت حرفه ای با گروه راک کار می کرد می گوید بازخوانی ترانه ۵۵ سال پیش واندا جکسون به نام «مجرای عشق» (Funnel of Love) کار سختی نبود. آلبوم «دیتور» با همکاری چهره های موسیقی کانتری مانند وینس گیل، الیسون کراوس و امیلو هریس تهیه شده و اکنون به بازار عرضه شده است. سیندی لوپر بزودی تور ۱۹ شهر خود را از نشویل، قلب موسیقی ایالات متحده آمریکا شروع می کند.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

«تجربه مُد ووگ» در دوبی؛ معرفی طراحان نوظهور

هجوم هواداران به بریتنی اسپیرز در جریان سفر او به اسرائیل

آیا ارزش زنان در هند از گاو کمتر است؟