سونات های شکسپیر در جدیدترین آلبوم رفوس وین رایت

سونات های شکسپیر در جدیدترین آلبوم رفوس وین رایت
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

رفوس وین رایت جدیدترین آلبوم استودیویی خود با ۹ ترانه از سونات های شکسپیر را منتشر کرد. آهنگساز و خواننده کانادایی این ترانه ها را چند سال پیش برای

آگهی

رفوس وین رایت جدیدترین آلبوم استودیویی خود با ۹ ترانه از سونات های شکسپیر را منتشر کرد.

آهنگساز و خواننده کانادایی این ترانه ها را چند سال پیش برای تئاتر «سونات های شکسپیر» نوشته بود که اولین بار سال ۲۰۱۰ توسط ارکستر برلین روی صحنه اجرا شد.

روفس وین رایت در مورد انتشار ترانه ها بصورت آلبوم می گوید: «بیشتر این ترانه ها را ده سال پیش برای تئاتر شکسپیر در برلین و برای اجرا توسط ارکستر برلین نوشتم. در این مدت خیلی ها می گفتند این ترانه را منتشر کنم. در نهایت ارکستر سمفونی سانفرانسیسکو درخواستی برای تنظیم کلاسیک پنج ترانه به من پیشنهاد کرد و من انجام دادم. این ترانه ها ساخته شده بودند اما با ساختن یک آلبوم دیگر، وقفه ای در انتشار آنها پیش آمده بود. بعد دو ترانه و سپس دو ترانه دیگر به آن اضافه کردیم و در نهایت نه ترانه آماده شد.»

آلبوم «همه عشقهای مرا بگیر» (Take All My Loves: 9 Shakespeare Sonnets) با همکاری چهره های مختلف موسیقی تهیه شده است و یکی از شناخته شده ترین صداهای آن، صدای فلورانس ولش، خواننده بریتانیایی است. این دو خواننده اخیرا اجرای مشترکی در لندن داشتند.

این آلبوم با دکلمه، ترانه و تنظیم برای ارکستر کامل، به مناسبت چهارصدمین سالمرگ ویلیام شکسپیر منتشر و اکنون به بازار عرضه شده است.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

«تجربه مُد ووگ» در دوبی؛ معرفی طراحان نوظهور

هجوم هواداران به بریتنی اسپیرز در جریان سفر او به اسرائیل

آیا ارزش زنان در هند از گاو کمتر است؟