الکساندر مک کویین پس از یک دهه به هفته مد لندن بازگشت

الکساندر مک کویین پس از یک دهه به هفته مد لندن بازگشت
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

نمایش مجموعه الکساندر مک کویین، یکی از مهمترین نام مد بریتانیایی در هفته مد لندن برگزار شد. خانه مد الکساندر مک کویین که معمولا تنها در هفته مد پاریس

آگهی

نمایش مجموعه الکساندر مک کویین، یکی از مهمترین نام مد بریتانیایی در هفته مد لندن برگزار شد. خانه مد الکساندر مک کویین که معمولا تنها در هفته مد پاریس شرکت می کند، برای اولین بار پس از ده سال به هفته مد لندن بازگشت.

مجموعه تازه این خانه مد از تور، پارچه های لطیف و چرم تشکیل شده که با گلدوزی و تکه دوزی تزیین شده است. الکساندر مک کویین موسس این برند به طراحی های تازه، متفاوت و آوانگارد شهرت داشت که از تاریخ ، طبیعت و تراژدی الهام می گرفت. او طراحی را از کارآموزی در شرق لندن شروع کرد و به یکی از مهمترین طراحان مد بین المللی تبدیل شد.

هفته مد لندن بدون نمایش «بربری» کامل نیست. این نمایش خیره کننده، کلکسیونی شامل پوشاک مردانه و زنانه برای پاییز و زمستان سال آینده است. طراح فعلی این برند، کریستوفر بیلی با مهارت جادویی، راهی برای آفریدن جلوه های مدرن از عناصر سنتی این برند پیدا کرده است. علاوه بر لباس های براق با پولک و تزیینات، کت ها کشمیر هستند. بارانی و کت های معروف ارتشی بربری، این بار ملایم تر و در رنگ های آبی و قرمز به صحنه آمدند.

«جی دبلیو اندرسون» طراح لندنی با مجموعه پاییز و زمستان آینده در این رویداد مد شرکت کرد. لباس های زنانه او برای سال آینده شامل تونیک و کت هایی با ساختار است که با آستین های حجمی و شلوارهایی با همین سبک وسیاق همراه شده اند.

هفته مد لندن از ۱۹ تا ۲۳ فوریه در جریان است.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

«تجربه مُد ووگ» در دوبی؛ معرفی طراحان نوظهور

هجوم هواداران به بریتنی اسپیرز در جریان سفر او به اسرائیل

آیا ارزش زنان در هند از گاو کمتر است؟