فیلم «چگونه باید مجرد بود» همزمان با ولنتاین در آمریکا اکران می شود

فیلم «چگونه باید مجرد بود» همزمان با ولنتاین در آمریکا اکران می شود
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button
لینک کپی پیست کد امبد ویدیو:Copy to clipboardCopied

شهر نیویورک پر از افراد مجردی است که در جستجوی شریک زندگی هستند. این همان وجه اشتراک شخصیتهای فیلم «چگونه باید مجرد بود» است. آنها می خواهند یاد

آگهی

شهر نیویورک پر از افراد مجردی است که در جستجوی شریک زندگی هستند. این همان وجه اشتراک شخصیتهای فیلم «چگونه باید مجرد بود» است. آنها می خواهند یاد بگیرند چگونه در دنیایی که در آن مفهوم عشق مدام تغییر می کند، تنها زندگی کنند.

فیلم بر اساس داستانی با همین نام نوشته لیز توچیلو، نویسنده آمریکایی مجموعه «سکس اند سیتی» ساخته شده است.

در این فیلم داکوتا جانسون، ربل ویلسون، آلیسون بری، و لسلی مان بازی می کنند. ویلسون، هنرپیشه ۳۵ ساله استرالیایی که خودش را «مجرد جاودان» می داند در مراسم افتتاحیه فیلم در نیویورک گفت که از آزادیش لذت می برد.

آلیس، رابین، لوسی، مگ، تام و دیوید، شخصیت های فیلم هستند و یاد می گیرند که چطور باید تنها بود و همین طور چطور می توان تنها نبود. مثلا شخصیتی که آلیسون بری نقشش را ایفا می کند بارها با آدم های ناجور قرار ملاقات می گذارد. بری در مراسم افتتاحیه فیلم در نیویورک گفت که نقش آفرینی در این فیلم برایش تجربه ای شادی آور بود، گرچه فیلم پیچیده تر از یک کمدی ساده است.

وی گفت: «انتخاب هنرپیشه ها بسیار خوب بود و کار کردن با این تعداد هنرپیشه های زن خوش ذوق و هم چنین نقشهایی که خیلی خوب طراحی شده اند، خیلی عالی بود. فیلم کمدی است اما ما موضوع را سرسری نگرفتیم. فکر می کنم در لابه لای چیزهایی که شخصیتهای فیلم می گویند، احساسات عمیقی نهفته است. وقتی من فیلمنامه را می خواندم چنین چیزی حس کردم.»

فیلم «چگونه باید مجرد بود»، ساخته کریستیان دیتر همزمان با جشن روز والنتاین در ایالات متحده آمریکا اکران می شود.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

فیلم چی ببینیم؟ با آثار محبوب کارگردان‌های سرشناس آشنا شوید

جوایز فیلم اروپا؛ با ۵ فیلم برتر اروپایی سال ۲۰۲۳ آشنا شوید

شمارش معکوس برای اعلام برنده جایزه «لوکس» پارلمان اروپا به فیلم برتر ۲۰۲۳ آغاز شد