فهرست نامزدان جایزه «بریتز» ۲۰۱۶ اعلام شد

فهرست نامزدان جایزه «بریتز» ۲۰۱۶ اعلام شد
Copyright 
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

قابل پیش بینی بود که ادل پیشتاز جوایز موسیقی «بریتز» سال ۲۰۱۶ باشد. با نامزدی در چهار رشته از جمله بهترین آلبوم، بهترین خواننده زن و بهترین ویدیو

آگهی

قابل پیش بینی بود که ادل پیشتاز جوایز موسیقی «بریتز» سال ۲۰۱۶ باشد. با نامزدی در چهار رشته از جمله بهترین آلبوم، بهترین خواننده زن و بهترین ویدیو برای ترانه سلام (HELLO) و سرانجام جایزه موفقیت جهانی بخت خوبی برای دریافت همه این جایزه ها دارد. در شش هفته اول انتشار، میلیون ها نسخه از آلبوم «۲۵» در بریتانیا فروش رفت

در رشته خواننده انفرادی، جس گلین، لورا مارلینگ وفلورنس ولش با ادل رقابت می کنند. جس گلین، خواننده پاپ می گوید: «ادل فوق العاده است. او دنیا را گرفته. برای من رقابتی وجود ندارد فقط خوشحالم که نامزد شده ام.»

یکی از نامزدان، گروه الکترو پاپ به نام «یرز اند یرز» (YEARS AND YEARS) در چهار رشته از جمله گروه بریتانیایی، هنرمند نوظهور، ویدیو و تک ترانه برای دریافت جایزه نامزد شده است. اولی الکساندر، خواننده این گروه سه نفره که سال ۲۰۱۰ تشکیل شد می گوید: «خیلی تعجب می کنم که نامزد شده ایم. با ارزش است ما با برتیز بزرگ شدیم. همین یکبارش هم خوب است.»

جیمیز بی، خواننده ۲۴ ساله هم در چهار رشته از جمله بهترین آلبوم و بهترین تک ترانه سال نامزد شده است. در فهرست نامزدان کلوین هریس، دی جی معروف و موفق اسکاتلندی موفق شد سه نامزدی از جمله بهترین هنرمند انفرادی، تک ترانه و ویدیو را برای خود ثبت کند. گروه «کلد پلی» با آلبوم تازه توانسته رای هیت داوران را جلب کند و در دو رشته بهترین گروه و بهترین آلبوم نامزد شده است.

مراسم اهدای جوایز «بریتز» (بریت) که به بهترین های موسیقی پاپ بریتانیا تعلق می گیرد ۲۴ فوریه با اجرای زنده بعضی از خواننده های نامزد شده برگزار می شود. در این مراسم از دیوید بوئی، خواننده تازه درگذشته و چهره بیادماندنی موسیقی بریتانیا تجلیل می شود.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

«تجربه مُد ووگ» در دوبی؛ معرفی طراحان نوظهور

هجوم هواداران به بریتنی اسپیرز در جریان سفر او به اسرائیل

آیا ارزش زنان در هند از گاو کمتر است؟