استرالیا میزبان علاقمندان به الویس پریسلی

استرالیا میزبان علاقمندان به الویس پریسلی
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

الویس پریسلی سلطان موسیقی راک هنوز زنده است. حدود چهار صد نفر از شیفتگان الویس پنجشنبه هفتم ژانویه یکروز پیش از سالروز تولد این اسطوره سبک راک به

آگهی

الویس پریسلی سلطان موسیقی راک هنوز زنده است. حدود چهار صد نفر از شیفتگان الویس پنجشنبه هفتم ژانویه یکروز پیش از سالروز تولد این اسطوره سبک راک به ایستگاه قطارسیدنی آمدند تا سوار بر قطار «الویس اکسپرس» برای شرکت در فستیوالی که هر سال به یاد او برپا می شود، عازم شهر پارکس در ایالت نیو ساوت ولز استرالیا شوند.

این رویداد هنری همچنین بازده اقتصادی مهمی دارد. شهردار پارکس می گوید: «انتظار داریم بیست هزار نفر در این فستیوال شرکت کنند. این رویداد حدود چهارده میلیون دلار برای منطقه درآمدزایی دارد. خوشحالیم.»

الویس اکسپرس امسال با الهام ازنقش الویس در فیلم کمدی موزیکال «محبوب آکاپولکو» به رنگ و طرح مکزیکی در آمده است.

یکی از طرفداران الویس که از شرکت در این فستیوال سرخوش است، می گوید: «گفته می شه الویس در سال ۱۹۷۷ مرده اما ما معتقدیم که او نمرده.»

با وجود میلیون ها شیفته ای که او در دنیا دارد نباید شک کرد که اسطوره الویس هنوز زنده است.

این رویداد هنری از سال ۱۹۹۳ آغاز شده و هر سال در استرالیا از آن بسیار استقبال می شود. بلیط های قطار به مقصد پارکس امسال کمتر از بیست دقیقه به فروش رسید. فستیوال شهر پارکس که تا روز یکشنبه دایر خواهد بود حدود صد و پنجاه برنامه مختلف را در جدول خود گنجانده است.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

«تجربه مُد ووگ» در دوبی؛ معرفی طراحان نوظهور

هجوم هواداران به بریتنی اسپیرز در جریان سفر او به اسرائیل

آیا ارزش زنان در هند از گاو کمتر است؟