درخشش جنیفر لارنس در فیلم «جوی»

درخشش جنیفر لارنس در فیلم «جوی»
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button
لینک کپی پیست کد امبد ویدیو:Copy to clipboardCopied

جنیفر لارنس در فیلم «جوی» نقش مادر مجردی را بازی می کند که از هیچ به همه چیز می رسد. فیلم بر اساس زندگی واقعی زنی به نام جوی مانگانو ساخته شده که با

آگهی

جنیفر لارنس در فیلم «جوی» نقش مادر مجردی را بازی می کند که از هیچ به همه چیز می رسد. فیلم بر اساس زندگی واقعی زنی به نام جوی مانگانو ساخته شده که با اختراع یک «زمین شور معجزه آسا» میلیونر می شود. جوی مانگانو که تحصیلات خود را در رشته مدیریت به پایان رسانده است پس از آزمودن شغلهای مختلف، بدنبال رویای نوجوانی می رود و زمین شوری اختراع می کند که کار کردن با آن راحت و بی دردسر است. ثبت این اختراع باعث موفقیت جوی مانگانو در کسب و کار شده و او را در رده کارآفرینان موفق ایالات متحده جای می دهد.

جنیفر لارنس زندگی جالب این مادر قوی و زنی بااراده را به تصویر می کشد. وی می گوید: «رفتن در قالب “جوی“، چالش برانگیز و در عین حال هیجان انگیز بود. مادری که می بایست بین احساسات مادری و عشق به فرزند، نقشش به عنوان یک مادر و رویای دیرینه و امیال خودش تعادل برقرار کند.»

برادلی کوپر، ایزابلا روسلینی بازیگران دیگر این فیلم هستد. رابرت دو نیرو هم نقش پدر جوی را بازی می کند. جوی نمونه اولیه اختراعش را در مغازه پدر درست می کند.

کارگردان فیلم «جوی» را دیوید او. راسل کارگردانی کرده است که با فیلم «امریکن هاستل» (American Hustle) مشهور شد. وی درباره فیلم «جوی» می گوید: «من بدنبال ساختن فیلمی درباره زندگینامه نیستم. می خواهم روی موضوعات سینمایی کار کنم که شگفت آور باشند. این اولین فیلم من است که یکدر آن یک زن محور داستان است. زنی که می خواهد مدیریت و سرپرستی خانواده اش را به عهده بگیرد و از هیچ شروع می کند و از گاراژی که پدرش اداره می کرده، بیرون می آید. این، برای من بسیار الهام بخش بود.»

فیلم جوی نامزد دریافت دو جایزه گلدن گلوب در زمینه بهترین بازیگر زن برای جنیفر لارنس و بهترین فیلم کمدی موزیکال است. با اکران این فیلم اکنون دنیا داستان موفقیت جوی مانگانو مبتکر آمریکایی را که با اختراع یک زمین شور ثروتمند شد، می شناسد.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

فیلم چی ببینیم؟ با آثار محبوب کارگردان‌های سرشناس آشنا شوید

جوایز فیلم اروپا؛ با ۵ فیلم برتر اروپایی سال ۲۰۲۳ آشنا شوید

شمارش معکوس برای اعلام برنده جایزه «لوکس» پارلمان اروپا به فیلم برتر ۲۰۲۳ آغاز شد