ترانه تازه پتیت ملر، ستاره نوظهور پاپ فرانسه

ترانه تازه پتیت ملر، ستاره نوظهور پاپ فرانسه
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

پتیت ملر، ستاره نوظهور پاپ فرانسوی تک ترانه تازه ای منتشر کرده است. ترانه تازه به نام «باربریک» (بمعنی وحشیانه) از عناصر ترانه موفق پیشین او به نام

آگهی

پتیت ملر، ستاره نوظهور پاپ فرانسوی تک ترانه تازه ای منتشر کرده است. ترانه تازه به نام «باربریک» (بمعنی وحشیانه) از عناصر ترانه موفق پیشین او به نام «بیبی لاو» بهره گرفته است که شامل ریتم بهم ریخته پیانو، هم خوانی های جذاب پاپ و حال و هوای رقص است.

پتیت میلر که کارشناس ارشد فلسفه از دانشگاه سوربون است این ترانه را اخیرا طی کنسرتی در لندن عرضه کرد. او می گوید: «من بتدریج ژانر خودم را که «نوو جازی پاپ» است، اختراع کردم. میکس جاز با هاوس یا پیانوی هاوس است. اینها را در ژانر خودم ترکیب کردم و برای آلبوم خودم با سازنده های موسیقی در سوئد، لندن و لس آنجلس کار می کنم.»

علاوه بر ترانه نویسی غیر معمول، پتیت ملر هنرمند بصری نیز هست. او از موج نوی سینمای فرانسه، فدریکو فلینی و مایکلانجلو آنتونیونی الهام می گیرد.

در ویدیو ترانه «بیبی لاو» او مخاطب را به دنیای تخیلیات پوچ خود می برد. پتیت ملر با آرایش غریب معصومانه و شکل رژ گونه مخصوص، با ابراز آزادنه احساسات و به نمایش گذاشتن ظاهر غیر متعارفش بیگانه نیست. به او بریژیت باردو و یا میا فاروی مدرن لقب داده اند.

پتیت ملر با اشاره به دلیل نحوه آرایش صورتش می گوید: «همیشه رژگونه را اینطوری می زنم و همه می خندند. من معتقدم باید به ناهنجاری ها و عیب و نقص با افتخار نگاه کرد. این، شبیه رژ گونه شکل آفتاب سوختگی بچگیم است. به نظرم همه باید به چیزی که از گذشته دارند و به توشه ای که از گذشته دارند، افتخار کنند.»

تازه ترین تک ترانه پتیت ملر به نام «باربریک» روز ششم نوامبر عرضه می شود.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

«تجربه مُد ووگ» در دوبی؛ معرفی طراحان نوظهور

هجوم هواداران به بریتنی اسپیرز در جریان سفر او به اسرائیل

آیا ارزش زنان در هند از گاو کمتر است؟