استینگ و میلن فارمردر موزیک ویدئوی «ماشین دزدی»

استینگ و میلن فارمردر موزیک ویدئوی «ماشین دزدی»
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

استینگ و خواننده فرانسوی میلن فارمر در نقش عاشقان پر حرارت، کار مشترکی را در موزیک ویدئو «ماشین دزدی» ارائه کرده اند. آلبومی که بزودی توسط دو ستاره

آگهی

استینگ و خواننده فرانسوی میلن فارمر در نقش عاشقان پر حرارت، کار مشترکی را در موزیک ویدئو «ماشین دزدی» ارائه کرده اند. آلبومی که بزودی توسط دو ستاره موسیقی به بازار خواهد آمد. استینگ ۶۴ ساله و فارمر ۵۴ ساله گفته اند که پس از سالها دوستی آنها تصمیم گرفته اند همکاری مشترکی داشته باشند.

میلن فارمر می گوید: «باید بگویم این آهنگ فوق العاده است. من خیلی خیلی خوشحالم که این کار را انجام داده ام و می خواهم برای این استینگ را ببوسم.»

فارمر تاکنون ده آلبوم منتشر کرده و آلبوم هایش تاکنون در سراسر جهان بیش از ۱۱ میلیون نسخه فروش داشته است. استینگ گفته است که ضبط آلبوم «ماشین دزدی» با فارمر مانند رقصیدن با یک شریک زندگی است.

میلن فارمر می گوید: «من فکر می کنم که استینگ بسیار فروتن است و من بسیار مفتخرم که با او کار می کنم و این کارها را با او به اشتراک می گذارم.»

استنیگ می گوید: «وقتی شما با هم و بطور هماهنگ آواز می خوانید و جمله هایی را در آهنگ با کس دیگری بیان می کنید، باید بیاموزید چطور آنها عبارتها را بیان می کنند و آنها هم باید یاد بگیرند که شما چطور بیان می کنید و این کار شبیه رقص است.»

آلبوم تازه میلن فارمر ششم نوامبر منتشر خواهد شد.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

استینگ برای کارگران اخراجی یک کارخانه گیتار زد و ترانه اجرا کرد

«تجربه مُد ووگ» در دوبی؛ معرفی طراحان نوظهور

هجوم هواداران به بریتنی اسپیرز در جریان سفر او به اسرائیل