رازهای زندگی سیندی کرافورد، سوپرمدل و نماد زیبایی

رازهای زندگی سیندی کرافورد، سوپرمدل و نماد زیبایی
Copyright 
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

سیندی کرافورد، سوپر مدل آمریکایی با انتشار کتاب زندگینامه اش، تصویری نزدیکتری از خود به مخاطبان داده است. این کتاب با نام «شدن» ماه سپتامبر در

آگهی

سیندی کرافورد، سوپر مدل آمریکایی با انتشار کتاب زندگینامه اش، تصویری نزدیکتری از خود به مخاطبان داده است.

این کتاب با نام «شدن» ماه سپتامبر در نیویورک رونمایی شد. سیندی کرافورد 49 ساله با اشاره به دلیل نوشتن کتاب می گوید: «افراد مختلفی به من پیشنهاد نوشتن کتابی را داده بودند. ولی خودم نمی دانستم چه نوع کتابی می خواهم بنویسم. چند سال پیش با نزدیک شدن به پنجاه سالگی ام ایده نوشتن بیوگرافی پیش آمد، فکر کردم کتاب می تواند بیانی از خودم و درسهایی که از زندگی گرفتم باشد.»

این کتاب 200 صفحه ای با 150 عکس، مسیر تبدیل شدن او به یکی از نمادهای زیبایی و مدل های برتر را نشان میدهد. سیندی کرافورد از 17 سالگی وارد دنیای مدلینگ شد. دهه هشتاد میلادی و نود میلادی اوج کار حرفه ای او بود.

او درباره توصبه به نوجوان های می گوید: «بهترین توصیه من این است که مهم نیست چه شغلی دارید، مهم این است که کارتان را حرفه ای انجام بدهید. سروقت باشد و همیشه آماده انجام دادن کار، داشتن روحیه همکاری و مشارکت مهم است. حالا ممکن است در مقابل دوربین و یا پشت دوربین باشید.»

سیندی کرافورد سال 2000 با مدلینگ حرفه ای خداحافظی کرد. او پس از جدایی از ریچارد گییر، بازیگر آمریکایی از ازدواج دومش دو فرزند دارد. اما همه زیبایی او طبیعی نیست و سیندی کرافورد گفته از بیست سالگی از کارهای جراحان زیبایی بهره برده است.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

«تجربه مُد ووگ» در دوبی؛ معرفی طراحان نوظهور

هجوم هواداران به بریتنی اسپیرز در جریان سفر او به اسرائیل

آیا ارزش زنان در هند از گاو کمتر است؟