بازخوانی ترانه هایی از اریک کلپتون و کوئین در آلبوم جدید گروه «تنورها»

بازخوانی ترانه هایی از اریک کلپتون و کوئین در آلبوم جدید گروه «تنورها»
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

گروه موسیقی پاپ «تنورها» (The Tenors) چهارمین آلبوم استودیویی خود را روانه بازار می کند. آلبوم جدید گروه چهار نفری کانادایی گروه کانادایی «زیر یک

آگهی

گروه موسیقی پاپ «تنورها» (The Tenors) چهارمین آلبوم استودیویی خود را روانه بازار می کند. آلبوم جدید گروه چهار نفری این گروه کانادایی «زیر یک آسمان» نام دارد.

فریزر والتر یکی از اعضای گروه می گوید که قبل از گزینش ۱۳ آهنگ برای آلبوم جدید و ۱۷ آهنگ برای نسخه دیگر همین آلبوم که به طور محدود عرضه خواهد شد، روی تعداد زیادی آهنگ کار کرده اند.

وی می افزاید: «آهنگهای دیگری هم ضبط کردیم و صدها آهنگ دیگر را هم در نظر داشتیم و خیلیها را به طور نمونه امتحان کردیم که در نهایت از آنها استفاده نکردیم. گزینش بین اینها کارسختی بود البته خوب است آدم با چنین معضلاتی روبه رو باشد. در بین آهنگ هایی که ضبط می کردیم آهنگ های خیلی خوبی هم برای آلبوم نوشتیم. از ترانه های این آلبوم، هشت آهنگ را خودمان نوشتیم.»

در این آلبوم آهنگ های از اریک کلپتون (Tears in Heaven) و ترانه ای از کویین (Who Wants To Live Forever) سبک خاص این گروه در تلفیق موسیقی پاپ کلاسیک و پاپ معاصر را برجسته می کند که به خوبی در ترانه «زیر یک آسمان»، اول آلبوم مشهود است.

کلیفتون موری می گوید که همه اعضای گروه «تنورها» در نوشتن شعر ترانه ها سهم داشتند و با هم روی اجرای دوباره برخی آهنگ های قدیمی و کلاسیک کار کردند.

گروه «تنورها» همزمان با انتشار آلبوم جدید در۷۰ شهر در آمریکای شمالی مجموعه کنسرتهایی را برگزار کند و بعد راهی اروپا خواهند شد.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

«تجربه مُد ووگ» در دوبی؛ معرفی طراحان نوظهور

هجوم هواداران به بریتنی اسپیرز در جریان سفر او به اسرائیل

آیا ارزش زنان در هند از گاو کمتر است؟