آثار رالف پوچی، سازنده مانکن در موزه هنر و طراحی نیویورک

آثار رالف پوچی، سازنده مانکن در موزه هنر و طراحی نیویورک
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

نمایشگاهی در موزه هنر و طراحی در شهر نیویورک میزبان نمایشگاهی است که به آثار رالف پوچی، طراح و سازنده مانکن، اختصاص دارد. “پوچی” یکی از طراحان مشهور

آگهی

نمایشگاهی در موزه هنر و طراحی در شهر نیویورک میزبان نمایشگاهی است که به آثار رالف پوچی، طراح و سازنده مانکن، اختصاص دارد. “پوچی” یکی از طراحان مشهور مانکن در نسل خود و شاید در تاریخ آمریکا است. وی روش مبتکرانه ای در ساخت مانکن بکار برده که منحصر به فرد است.

گلن آدامسون، مدیر موزه هنر و طراحی نیویورک می گوید: «مانکن زمانی نقشی نداشت و کسی به آن توجه نمی کرد و فراموش می کرد چون همه لباسها را نگاه می کردند. اما رالف پوچی کار طراحی مانکن را به چیزی جالب و جذاب تبدیل کرده است، یعنی به بدنی که می تواند لباس ها را بهتر جلوه دهد. نبوغ رالف پوچی همین است.»

نمایشگاه شامل ۳۰ مانکن، از مهم ترین طراحی های پوچی هستند. همزمان با نمایشگاه، یک کارگاه مجسمه سازی توسط مایکل اورت، دوست قدمی پوچی نیز برگزار شده است و بازدیدکنندگان می توانند از نزدیک فرآیند ساخت مانکن، از مدل سازی اولیه با گل رس و سپس شکل گیری محصول نهایی کار را ببینند.

رالف پوچی درمورد کارهای مایکل اورت می گوید: «فکر می کنم کار خیلی خوب انجام شده است، واقعاً خیلی خوب. مانکنهای خوش فرمی هستند. مایکل اورت آنها را خیلی خوب ساخته است. ایده هایش از همه جلوتر و همیشگی است.»

درهای نمایشگاه «هنر مانکن» در موزه هنر و طراحی نیویورک تا پایان ماه اوت، بر روی بازدیدکنندگان باز خواهد بود.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

«تجربه مُد ووگ» در دوبی؛ معرفی طراحان نوظهور

هجوم هواداران به بریتنی اسپیرز در جریان سفر او به اسرائیل

آیا ارزش زنان در هند از گاو کمتر است؟