مجموعه کنسرتهای گروه هوی متال «دف لپارد»

مجموعه کنسرتهای گروه هوی متال «دف لپارد»
Copyright 
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

گروه موسیقی راک “دف لپارد” پس از هفت سال آلبوم جدیدی روانه بازار می کند. گروه بریتانیایی همچنین قرار است در شهرهای مختلف جهان کنسرت برگزار کند. این

آگهی

گروه موسیقی راک “دف لپارد” پس از هفت سال آلبوم جدیدی روانه بازار می کند. گروه بریتانیایی همچنین قرار است در شهرهای مختلف جهان کنسرت برگزار کند. این مجموعه کنسرتها از ۱۵ آوریل (۲۶ فرورودین ماه) آغاز می شود و تا ششم ژوئن (۱۶ خردادماه) در اروپا و کانادا ادامه خواهد داشت.

جو الیوت، خواننده ۵۵ ساله گروه می گوید که کار گروههای موسیقی راک تاریخ مصرف ندارد. وی می افزاید: « سن وسال مهم نیست. طی هفت هشت سال گذشته این مسئله دیگر جا افتاده است. مک کارتنی و رولینگ استونز و حتی آئرواسمیت و ای سی دی سی هم هنوز کنسرت برگزار می کنند، همین طور بیلی جوئل و التون جان. اینها از دهه شصت میلادی تا کنون روی صحنه هستند و هنوز هم کنسرتهای آنها استادیوم ها را پر می کند. به نظرم کسی نمی تواند جای اینها را بگیرد و اینها هم کنار نمی روند. هنوز تلاش می کنند و با ما رقابت می کنند و ما هم با نسل بعد از خودمان رقابت می کنیم.»

گروه “دف لپارد” در سال ۱۹۷۷ میلادی در شفیلد بریتانیا شکل گرفت. ترانه «روی من شکر بریز» (Pour some suger on me) یکی از محبوبترین آهنگهای این گروه از آلبوم سال ۱۹۸۷ آنهاست. این آلبوم «هیستری» نام داشت و تا کنون پرفروشترین آلبوم این گروه بوده است.

استیو کلارک، گیتاریست گروه در سال ۱۹۹۱ در اثر زیاده روی در استفاده از مواد مخدر و الکل درگذشت.

هنوز زمان دقیق انتشار آلبوم جدید گروه “دف لپارد” مشخص نیست. اما قرار است این آلبوم در سال جاری میلادی روانه بازار شود.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

فرار از خانه سالمندان؛ خوش‌گذرانی در کنسرت «هوی‌متال»

«تجربه مُد ووگ» در دوبی؛ معرفی طراحان نوظهور

هجوم هواداران به بریتنی اسپیرز در جریان سفر او به اسرائیل