لباس های زیر «اِتَم» در هفته مد پاریس

لباس های زیر «اِتَم» در هفته مد پاریس
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

هفته مد پاریس با رونمایی از تازه ترین مجموعه لباس های زیر «اِتَم» آغاز شد. اتم استخر تاریخی و مشهور «مولیتور» در شرق پاریس را برای نمایش این مجموعه

آگهی

هفته مد پاریس با رونمایی از تازه ترین مجموعه لباس های زیر «اِتَم» آغاز شد. اتم استخر تاریخی و مشهور «مولیتور» در شرق پاریس را برای نمایش این مجموعه برگزید.

جانی ویسمولر در سال ۱۹۲۹ این استخر را افتتاح کرد. مسن ترها ویسمولر، بازیگر نقش تارزان در دهه ۳۰ و ۴۰ میلادی، را خوب به یاد دارند. جالب اینکه نخستین بیکینی نیز در سال ۱۹۴۶ در این استخر تاریخی رونمایی شد.

نیکولا فافیوت، طراح لباس فرانسوی، سه سال است که برای «اتم» کار می کند. او مقیم لیون است، شهری که سابقه ای کهن در صنعت نساجی دارد و به پارچه های دستبافش شهره خاص و عام است. فافیوت می گوید: «اینجا صنعتگران ماهر و چیره دستی کار می کنند که شناخت بسیار خوبی از شگردهای مختلف نساجی دارند و این شانس را برای من فراهم کردند که با پارچه های گوناگون کار کنم و از روش های متفاوت استفاده کنم.»

ماری شوت، مدیرکل اتم می گوید:«نه تنها مشتریان اینگونه لباس های زیر افزایش یافته اند بلکه نحوه استفاده از آن نیز تغییر کرده است؛ امروز لباس زیر ترکیبی است از بازی و سرگرمی و مد.»

ناتالیا وودیانووا، طراح لباس و مانکن روس نیز که مانند هر سال بخشی از لباس های کلکسیون «اتم» را طراحی کرده است، از مجموعه امسالش می گوید: «تحت تاثیر لباس های بریتانیایی کار کردم، پر از پارچه های چاپی و قلاب دوزی که البته ساده و سبک است و با رنگ هایی زیبا برای تابستان، حسی شاد و سرزنده را القا می کند.»

اتم به تازگی تارنمایی برای فروش محصولاتش در فضای مجازی راه اندازی کرده است. مدیر شرکت فرانسوی توضیح می دهد: «در این وبسایت می توانید اندازه، نوع، شکل و رنگ لباس های زیر را که می خواهید انتخاب کنید و مثلا اگر تور یا قلاب دوزی دوست دارید به آن بیافزاید. و ما در چند هفته سفارش شما را آماده می کنیم و برای تان پست می کنیم. ما اولین شرکت مد هستیم که اقدام به این کار کرده است.»

در پایان مراسم، نظر یک کارشناس را جویا شدیم؛ سیلوی تلیه دوشیزه منتخب فرانسه که اکنون مدیرکل مسابقات دوشیزه سال فرانسه است گفت: «به نظر من بسیار مطبوع و جذاب و زیبا بود. به ویژه طرح هایی را که تحت تاثیر هنر نساجی شهر لیون بود، خیلی دوست داشتم. طراحی های نیکولا فافیوت، خیلی شیک و زیبا بودند. می دانید که او با ما نیز در برگزاری مسابقات دوشیزه فرانسه همکاری می کند. لباس ها بسیار شاد و سرزنده بودند.»

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

«تجربه مُد ووگ» در دوبی؛ معرفی طراحان نوظهور

هجوم هواداران به بریتنی اسپیرز در جریان سفر او به اسرائیل

آیا ارزش زنان در هند از گاو کمتر است؟