حاشیه‌های یک مراسم در تهران؛ نمایندگان شاکی فیفا با برداشتن کاپ جام جهانی سالن را ترک کردند

بی نظمی در مراسم رونمایی از کاپ جام جهانی
بی نظمی در مراسم رونمایی از کاپ جام جهانی Copyright فارس
Copyright فارس
نگارش از یورونیوز فارسی
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

نمایندگان فیفا در مراسم رونمایی از کاپ قهرمانی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در تهران پس از مشاهده برخی از بی‌نظمی‌ها جام را در چمدان مخصوص گذاشتند و محل را ترک کردند.

آگهی

نمایندگان فیفا در مراسم رونمایی از کاپ قهرمانی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در تهران پس از مشاهده برخی از بی‌نظمی‌ها جام را در چمدان مخصوص گذاشتند و محل را ترک کردند.

جواد خیابانی گزارشگر فوتبال، مجری این برنامه بود که در سالن برج میلاد برگزار می‌شد. او از پیشکسوتان فوتبال می‌خواست تا روی سن بیایند و با کاپ عکس یادگاری بگیرند. وی یکی یکی اسامی افراد را پشت بلندگو مطرح کرد و در نهایت گفت که شلوغی بیش از حد سن باعث اعتراض نماینده فیفا شده است. 

ازدحام روی سن به حدی زیاد بود که نماینده فیفا با انداختن یک پارچه ترمه روی جام اعلام کرد اجازه عکس گرفتن به هیچکس نخواهد داد. وی در نهایت کاپ را برداشت و در چمدان مخصوص پلمپ کرد و از سالن خارج شد.

جواد خیابانی پس از این اتفاق در گفت‌وگویی گفت که «این موضوع را نباید به حساب بی‌نظمی گذاشت بلکه باید نمایندگان فیفا آن را به حساب شور و احساس مردم نسبت به جام جهانی و فوتبال بگذارند.» وی افزود: «کمی هم آخر مراسم شلوغ شد که عیب ندارد.»

وی با این حال گفت که من گفتم همه عکس خواهید گرفت و نگفتم که همه به بالای سن بیایند.

احسان اصولی، سخنگوی فدراسیون فوتبال ایران نیز گفت: «نمایندگان فیفا کمی ناراحت شدند ولی الان دوستان در حال مدیریت هستند که اتفاق خاصی رخ ندهد.»

وی افزود: «حالا یک مقداری در آخر برنامه اینجوری شد که خیلی هم مهم نیست.»

خبرگزاری مهر
مراسم رونمایی از کاپ جام جهانیخبرگزاری مهر
تسنیم
ازدحام جمعیت بالای سن در مراسم رونمایی از کاپ جام جهانیتسنیم
تسنیم
عصبانیت نمایندگان فیفا از مراسم رونمایی از کاپ جام جهانیتسنیم
تسنیم
عصبانیت نماینده فیفا از مراسم رونمایی از کاپ جام جهانیتسنیم

آندره واشکوچ، کریس اکلی و سارا اندی، سه نماینده فیفا در مراسم امروز بودند.

احمدرضا عابدزاده، حمید استیلی، محمد فنایی، علیرضا فغانی، خداداد عزیزی، حسین فرکی، مرتضی پورعلی گنجی، حسن روشن، حمید درخشان، علی اصغر مدیرروستا، سعید فتاحی، مصطفی آجورلو، ژوزه مورایس، ریکاردو ساپینتو، ضیا عربشاهی، بهتاش فریبا، نیما نکیسا، اکبر مالکی، مهدی امیر آبادی، نصرالله عبداللهی، ابراهیم قاسمپور، حسین فرکی،وحید امیری، حسین شمس، علیرضا امامی فر، داود رفعتی، خداداد افشاریان، احسان اصولی، سیروس دین‌محمدی، عباس هاشم پور، محمدرضا منصوری و محمدرضا ابوالفضلی، محمود پازوکی، گلاره ناظمی و روزبه نعمت اللهی از چهره های شاخص مراسم امروز بودند.

پس از اینکه جواد خیابانی در مراسم امروز اعلام کرد امیدوار است جام جهانی این بار به ایران برسد حاضران در سالن به این حرف مجری مراسم خندیدند.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

استقبال «بی‌نظیر» از جام جهانی قطر؛ بیش از ۱ میلیون و دویست هزار بلیت فروخته شد

در آستانه جام جهانی، مجسمه ضربه سر زیدان به سینه ماتراتزی بار دیگر در قطر نصب می‌شود

ولز همگروه ایران در جام جهانی ۲۰۲۲؛ اوکراین مسافر قطر نشد