سرویس اشتراک «توییتر آبی» در کانادا و استرالیا راه‌اندازی شد

Twitter-Subscription
Twitter-Subscription Copyright AP Photo
نگارش از یورونیوز فارسی
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

هزینه اشتراک ماهانه این سرویس جدید، برای کاربران در کانادا ۳.۵۰ دلار (۲.۸۹ دلار آمریکا) و در استرالیا ۴.۵۰ دلار (۳.۴۵ دلار آمریکا) است.

آگهی

توییتر در حال راه اندازی یک سرویس اشتراک جهانی است که از کانادا و استرالیا آغاز می‌شود و گزینه‌های بیشتری همچون کلید «آندو توییت» (بازگشت) را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

خدمات جدید که در چهارچوب سرویس اشتراک «توییتر آبی» و با هدف درآمدزایی برای این شرکت ارائه می‌گردد، همچنین به کاربران امکان می‌دهد تا محتوای حساب‌هایشان را در پوشه‌های جداگانه‌ای دسته‌بندی کنند.

کلید «آندو توییت» (بازگشت) نیز به کاربران تا ۳۰ ثانیه فرصت می‌دهد تا یک توییت فرستاده شده را قبل از ظاهر شدن در صفحه، کنسل و حذف کنند. با این وجود هنوز دکمه «ویرایش» به این خدمات اضافه نشده است.

ابزارهایی برای خواندن آسانتر موضوعات همچنین استفاده از نمادهای قابل تنظیم و تم‌های رنگی نیز از دیگر خدمات سرویس اشتراک جدید است.

این شرکت اعلام کرده است که استفاده کنندگان از این خدمات، از پشتیبانی اختصاصی بیشتری برخوردار خواهند شد؛ به این معنی که به گزارش‌ها و درخواست‌های آنها زودتر از دیگر کاربران پاسخ داده می‌شود.

هزینه اشتراک ماهانه این سرویس جدید، برای کاربران در کانادا ۳.۵۰ دلار (۲.۸۹ دلار آمریکا) و در استرالیا ۴.۵۰ دلار (۳.۴۵ دلار آمریکا) است.

هنوز هیچ جدول زمانی درباره آغاز این سرویس در دیگر کشورهای جهان اعلام نشده است.

شبکه اجتماعی توییتر روزانه نزدیک به ۲۰۰ میلیون کاربر دارد که البته کمتر از شمار کاربران در سایر شبکه‌های اجتماعی است.

فیس بوک در مارس ۲۰۲۱ میلادی به طور متوسط روزانه ۱.۸۸ میلیارد کاربر و اسنپ چت نیز در سه ماهه اول سال جاری ۲۸۰ میلیون کاربر فعال روزانه داشت.

در پی انتشار این خبر ارزش سهام توییتر در اوایل روز پنج‌شنبه یا ۲.۳ درصد افزایش به ۵۸.۴۵ دلار رسید.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

سرویس پولی «توییتر آبی» با اشتراک ماهانه حدود ۳ دلار در اپ‌استور قرار گرفت

دانشجویی در اوتاوای کانادا مادر و فرزندانش را با چاقو به قتل رساند

سلاح خورشیدی مرگبار ارشمیدس که «کشتی‌های دشمن را به آتش می‌کشید» حقیقت داشت؟