گراهام: ترامپ درباره سوریه نکاتی گفت که نمی‌دانستم

عکس از اسوشیتدپرس
عکس از اسوشیتدپرس
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

لیندسی گراهام، سناتور ارشد جمهوری‌خواه که به دنبال تصمیم اخیر دونالد ترامپ برای خروج‌ نیروهای نظامی از سوریه بارها از رییس جمهوری آمریکا انتقاد کرده بود، خبر داده که پس از دیدار با ترامپ درباره تصمیم اخیر او احساس بهتری دارد.

آگهی

لیندسی گراهام، سناتور ارشد جمهوری‌خواه که به دنبال تصمیم ترامپ برای خروج‌ نیروهای نظامی از سوریه بارها از تصمیم رییس جمهوری آمریکا انتقاد کرده بود، خبر داده که پس از دیدار با دونالد ترامپ درباره تصمیم اخیر او احساس بهتری دارد.

گراهام گفته که ترامپ او را درباره برنامه‌ خروج نیروهای آمریکا از سوریه و تعهداتش در زمینه مبارزه با داعش مطمئن ساخته است. گراهام امروز یکشنبه با دونالد ترامپ در کاخ سفید دیدار داشته است.

ترامپ درباره سوریه نکاتی گفت که نمی‌دانستم

او گفت: «ما درباره سوریه حرف زدیم. او چیزهایی گفت که من نمی‌دانستم و به همین خاطر بعد شنیدن حرف‌های او درباره اینکه بنا داریم در سوریه به کجا برویم، احساس بهتری داشتم.»

گراهام افزود:« ما البته هنوز اختلاف نظرهایی داریم اما باید به شما بگویم که رییس‌جمهوری با قدرت و کوشش زیاد به مسائل مربوط به سوریه و چگونگی خروج نیروهای نظامی آمریکا از خاک سوریه توجه دارند و البته اینکه این تصمیم چطور منافع امنیت ملی ما را تضمین کند.»

ترامپ پیش از این در تویت خود گفته بود که عربستان به جای آمریکا هزینه بازسازی سوریه را تامین می‌کند. او همچنین مذاکراتی در همین زمینه با رجب طیب اردوغان رییس جمهوری ترکیه داشته است. لیندسی گراهام پیش از این به ترامپ هشدار داده بود که کُردها در سوریه برای آمریکا متحدان خوبی بودند و خروج آمریکا از سوریه آنها را در نقطه ضعف قرار خواهد داد.

به کانال تلگرام یورونیوز فارسی بپیوندید

بیشتر بخوانید:

سناتور ارشد آمریکایی: تکلیف کُردهای سوریه چه می‌شود؟

واکنش‌ منفی متحدان آمریکا به خروج نیروهای این کشور از سوریه

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

انتقاد اردوغان از بولتون: صداهای متفاوتی از دولت آمریکا به گوش می‌رسد

شگفتی مخالفان بشار اسد از تغییر سیاست دولتها و مصالحۀ با دمشق

دونالد ترامپ برنده جدال حقوقی بر سر توقف حکم ۴۵۴ میلیون دلاری شد؛ دادگاه هم تخفیف داد و هم مهلت