جنتی با اشاره به مخالفت خامنه‌ای با نامزدی احمدی‌نژاد: رهبری فتنه را در نطفه خفه کرد

جنتی با اشاره به مخالفت خامنه‌ای با نامزدی احمدی‌نژاد: رهبری فتنه را در نطفه خفه کرد
نگارش از Soroush Jafari
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button
آگهی

رئیس مجلس خبرگان رهبری با اشاره به مخالفت علنی علی خامنه‌ای رهبر جمهوری اسلامی ایران با نامزدی محمود احمدی‌نژاد در انتخابات ریاست جمهوری آتی گفت: رهبر جمهوری اسلامی «فتنه‌ای که داشت شکل می‌گرفت را در نطفه خفه» کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم احمد جنتی در جلسه هیئت‌ رئیسه مجلس خبرگان رهبری با کمیسیون‌های داخلی این مجلس که در قم برگزار شد گفت: «فتنه مسئله‌ای تمام‌ نشدنی» است و «رهبر معظم انقلاب در موضع‌گیری اخیر خود فتنه‌ای که داشت شکل می‌گرفت را در نطفه خفه کردند.»

وی افزود: «منکری کشور را به آتش کشید و دچار چالش کرد ولی هنوز آنها فعال هستند و با آنکه خودشان اهل فتنه هستند در مسائل مختلف دخالت و پست و مقام می‌گیرند و دنبال گسترش فضای فتنه در جامعه هم هستند که باید با آنها برخورد شود.»

در همین راستا محمد محمدی ری شهری وزیر اسبق اطلاعات نیز گفت: احمدی نژاد باید پیش از سفر به گرگان از پیام رهبری تمکین می کرد و از حضور در انتخابات انصراف می داد.

مطابق نامه آقای احمدی نژاد به رهبر ایران، جلسه وی با رهبر در تاریخ نهم شهریور ماه برگزار شده بود و این در حالی است که احمدی نژاد ۱۵ شهریور یعنی یک هفته بعد، راهی گرگان شده بود.


محمد محمدی ری شهری وزیر اسبق اطلاعات

ری شهری افزود: «آقای احمدی نژاد نباید طوری رفتار می کرد که رهبر معظم انقلاب نظرشان را درباره به صلاح نبودن حضور وی در انتخابات ریاست جمهوری بطور علنی اعلام می کردند.»

آقای خامنه‌ای چند روز پیش اعلام کرد که با در نظر گرفتن حال و شرایط احمدی‌نژاد و جامعه و برای جلوگیری از «دوقطبی» شدن کشور٬ به وی توصیه کرده در انتخابات آینده ریاست جمهوری شرکت نکند. پس از این سخنان، محمود احمدی نژاد طی نامه ای به رهبر جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد که با تبعیت از نظر او برنامه ای برای شرکت در انتخابات دور آینده ریاست جمهوری ندارد.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

محمود احمدی‌نژاد فعالیت‌های انتخاباتی خود را تعطیل کرد

رهبر جمهوری اسلامی احمدی‌نژاد را از نامزدی در انتخابات نهی کرده است

محققان در آلمان: رانش شدید زمین در روستای حسین‌آباد ایران نتیجه ساختن یک سد بود