افزایش تعداد افراد و نهادهای مخالف «برکسیت» و واکنش مثبت بازارهای بورس

افزایش تعداد افراد و نهادهای مخالف «برکسیت» و واکنش مثبت بازارهای بورس
نگارش از Soroush Alavi
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button
لینک کپی پیست کد امبد ویدیو:Copy to clipboardCopied

سه روز مانده به برگزاری همه پرسی درباره ماندن و یا خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا «برکسیت»، به تعداد افراد و یا نهادهایی که مخالف خروج این کشور هستند افزوده شده…

آگهی

سه روز مانده به برگزاری همه پرسی درباره ماندن و یا خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا «برکسیت»، به تعداد افراد و یا نهادهایی که مخالف خروج این کشور هستند افزوده شده است.

دست اندرکاران صنعت خودرو در بریتانیا و یا شخصیتهای مشهوری از جمله ریچارد برانسون، میلیاردر بریتانیایی و رییس شرکت ویرجین مخالفت خود با برکسیت را اعلام کرده اند.

آقای برانسون گفت: «برای بریتانیا [خروج از اتحادیه اروپا] یک فاجعه مالی خواهد بود. ارزش پوند بشدت پایین می آید. بخش تجارت و بازرگانی گرفتار خواهد شد و مرکز و قطب مالی اروپا که در حال حاضر در لندن است انتقال پیدا خواهد کرد.»

از سوی دیگر نتایج سه نظرسنجی در بریتانیا نشان می دهد به تعداد افرادی که در همه پرسی روز پنجشنبه در نظر دارند به ماندن این کشور در اتحادیه اروپا رای دهند بطور محسوسی افزوده شده است.

این تحولات واکنش مثبت بازار بورس لندن را در پی داشته است. ارزش سهام در پایان کار روز دوشنبه این بازار افزایش ۳.۰۴ درصدی بخود دیده است.

در بازارهای بورس اروپایی نیز این گرایش مثبت وجود داشته است. شاخص سهام در بازار بورس فرانکفورت افزایشی معادل ۳.۴۳ درصد داشته است.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

هند و انجمن تجارت آزاد اروپا توافقنامه تجاری ۱۰۰ میلیارد دلاری امضا کردند

بحران هزینه زندگی در اروپا؛ چگونه مجردها بدترین ضربه را ‌می‌خورند؟

تورم سالانه ترکیه در ماه فوریه به ۶۷ درصد رسید؛ نرخ بهره دوباره افزایش می‌یابد؟