تاکید دیوید کامرون بر ایجاد اصلاحات در اتحادیه اروپا در جریان سفر به لهستان

تاکید دیوید کامرون بر ایجاد اصلاحات در اتحادیه اروپا در جریان سفر به لهستان
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button
لینک کپی پیست کد امبد ویدیو:Copy to clipboardCopied

دیوید کامرون، نخست وزیر بریتانیا همچنان بر ایجاد اصلاحات در سطح اتحادیه اروپا اصرار دارد. او روز پنجشنبه در ادامه سفر به کشورهای اتحادیه، با هدف

آگهی

دیوید کامرون، نخست وزیر بریتانیا همچنان بر ایجاد اصلاحات در سطح اتحادیه اروپا اصرار دارد.

او روز پنجشنبه در ادامه سفر به کشورهای اتحادیه، با هدف مذاکره درباره طرح خود برای ایجاد اصلاحات و جلب حمایت اعضا، وارد لهستان شد و با بئاتا شیدلو، نخست وزیر این کشور دیدار کرد.

او ضمن اشاره به بحران امنیتی بوجود آمده در اروپا و سیاستهای این اتحادیه در قبال مهاجران، بار دیگر بر برگزاری همه پرسی در زمینه عضویت بریتانیا در اتحادیه اروپا تاکید کرد.

آقای کامرون در پایان این دیدار در ورشو گفت: «ما هر دو کشور خواهان نقش قوی تری برای پارلمانهای ملی هستیم و پذیرش این موضوع که ادغام همه در قالب اتحادیه اروپا، هدف نهایی نیست. ما خواهان قوانین جدیدی برای مدیریت روابط میان کشورهای داخل حوزه یورو با کشورهایی مانند بریتانیا و لهستان هستیم که خارج از حوزه یورو قرار دارند. هر دو کشور فکر می کنیم که باید کارهای بیشتری انجام شود تا اتحادیه اروپا به یک منبع رشد و اشتغال تبدیل گردد.»

آقای کامرون همچنین پیش از ورود به لهستان، از کلوپ شبانۀ «کالکتیو» در بخارست، پایتخت رومانی بازدید کرد؛ یعنی جایی که در جریان آتش سوزی در تاریخ ۳۰ اکتبر، ۶۰ نفر جان باختند.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

پلیس لهستان برای مقابله با کشاورزان معترض در ورشو گاز اشک آور پرتاب کرد

اتحادیه اروپا روند آزادسازی میلیاردها یورو از بودجه تخصیص‌یافته به لهستان را آغاز کرد

اتحادیه اروپا ۱۳۷ میلیارد بودجه مسدود شده لهستان را آزاد می‌کند