چند نظر در ارتباط با همه پرسی یکشنبه یونان

چند نظر در ارتباط با همه پرسی یکشنبه یونان
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

همه پرسی روز یکشنبه یونان مردم این کشور را در مقابل پرسشی عمیق قرار می دهد. برون رفت از بحران و تصویر آینده چگونه خواهد بود؟ به نظر برخی از شهروندان

آگهی

همه پرسی روز یکشنبه یونان مردم این کشور را در مقابل پرسشی عمیق قرار می دهد. برون رفت از بحران و تصویر آینده چگونه خواهد بود؟

به نظر برخی از شهروندان شهر کورینت توجه می کنیم.

مالک یک مدرسه رقص و معلم باله به تقسیم جامعه اشاره می کند: “به نظرم مردم دو دسته شده اند. نمی توان مطمئن بود ولی من فکر می کنم طرفداران سیریزا کم شده اند.”

یک تولید کننده روغن زیتون و عضو هیئت مدیره شهرداری روحیه مردم را چنین توضیح می دهد: “متأسفانه مردم عصبانی هستند. حق دارند. می توان فهمید چرا. همه چیز عوض شده و زندگیشان سخت تر شده است. نکته مثبت اینست که حس ترسی که اکنون وجود دارد با آگاهی از وضعیت امروز و آینده است.”

نماینده پارلمان و عضو سیریزا در این شهر که در تدارک همه پرسی است اعتراف دارد که موافقان نظر دولت کمتر شده اند. وی در توضیح علت این امر می گوید: “این درست است که در ابتدا درصد، خیلی بالا بود و رأی “نه” قابل توجه بود. ولی از وقتی بانک ها بسته شده اند، مردم وحشت زده شدند. یادمان باشد این ها مردمی هستند که رنج زیادی برده اند. سالهای جنگ را از سر گذرانده اند و حالا دچار ترس شده اند.”

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

همبستگی مخالفان ریاضت اقتصادی در شهرهای اروپا با دولت چپگرای یونان

هشدار بازرگانان یونان درباره عواقب تعطیلی بانکها در این کشور

افزایش تردیدها در خصوص نتیجه همه پرسی در یونان