اتحادیه اروپا چگونه از شرکتهای کوچک حمایت می کند؟

اتحادیه اروپا چگونه از شرکتهای کوچک حمایت می کند؟
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

در برنامه این هفته سخن شما، رافائل از لهستان پرشس خود را در مورد شیوه‌های حمایت اتحادیه اروپا از شرکت‌ها و بنگاه‌های کوچک مطرح می‌کند و دانیل کرسپو کالجا از کمیسیون اروپا به او پاسخ می‌دهد.

رافائل: می خواستم بپرسم اتحادیه اروپا چطور به شرکت‌ها و موسسات کوچک کمک می‌کند تا رشد کرده و در برابر رکود دوام بیاورند؟

دانیل کرسپو کاجلا:

«اتحادیه اروپا، به شرکتهای کوچک در اروپا به شیوه‌های مختلفی کمک می‌کند:

نخست اینکه، ما دسترسی به بازار داخلی اروپا را آسان کرده‌ایم. بازار داخلی اتحادیه اروپا، بزرگ‌ترین بازار منطقه با ۵۰۰ میلیون نفر جمعیت است که به عنوان فرصت مناسبی برای تمام شرکت‌ها به شمار می‌رود.

تن‌ها یک چهارم صادرات شرکت‌ها به خارج از کشورشان است. فرصتهای قابل توجهی وجود دارد و ما درصدد از بین بردن موانع موجود هستیم تا تمام شرکتهای کوچک بتوانند از بازار داخلی اروپا بهره‌مند شوند.

شیوه دوم کمک اتحادیه اروپا فراهم ساختن منابع مالی برای این شرکت‌ها است.

این اتحادیه از امکان‌ها و قابلیتهای تجاری با اختصاص وام یا تامین سرمایه‌های آن‌ها حمایت می‌کند. ما از ۲۰۰ هزار شرکت کوچک حمایت کردیم تا بتوانند از فرصتهای پیش آمده استفاده کنند. شرکتهای کوچک قدر این سیاست‌ها و برنامه‌های حمایتی را می‌دانند.

و اما سومین شیوه کمک به این شرکت‌ها از طریق شبکه کسب و کار اروپا است. این شبکه با دفا‌تر بازرگانی و سارمان دهی تجار و شرکتهای کوچک منطقه این امکان را در اختیار شما قرار می‌دهد که بتوانید اطلاعات بیشتری بدست آورید و به این ترتیب مجموعه این تدابیر، مسیر رشد ۲۳ میلیون شرکت کوچک در اروپا را هموار‌تر می‌سازند.»

شما هم چنانچه پرسش یا نظری دارید می‌توانید در تارنمای یورونیوز، صفحه سخن شما مطرح کنید.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

تأمین امنیت مسافران پس از سانحه هوایی جرمن وینگز

قوانین مربوط به کارمندان مأمور در اتحادیه اروپا

انواع دروس آنلاین و تفاوتهای آنها