این خواننده آمریکایی با سومین آلبوم انفرادی خود با عنوان «آخر هفته گمشده» بازمیگردد؛ همزمان با تور آمریکا و اروپا که از سپتامبر آغاز میشود.
یکی از چهرههای محبوب بخش فرهنگ یورونیوز بعد از یک دوره وقفه برمیگردد تا با وعده موسیقی تازه و احساسبرانگیز، دوباره ما را غافلگیر کند.
فیبی بریجرز، خواننده و ترانهسرای آمریکایی، از انتشار قریبالوقوع آلبوم استودیویی تازهاش «Lost Weekend» خبر داده؛ نخستین آلبوم سولو او در شش سال گذشته و یکی از مورد انتظارترین انتشارهای امسال برای ما.
سومین آلبوم بریجرز قرار است ۱۴ اوت از طریق لیبل مستقل Dead Oceans منتشر شود. این آلبوم ۱۶ قطعه خواهد داشت و نخستین تکآهنگ آن بامداد فردا ساعت ۱ به وقت اروپای مرکزی منتشر میشود.
این هنرمند طرح جلد مرموز آلبوم را که عکاس سوئدی، اولووف گریند گرفته، در یک پست اینستاگرامی رونمایی کرد؛ پستی که با واکنشهای پرشور همراه شد.
یک کاربر نوشت: «عیسی انتشار کتاب مقدس را اعلام میکند.» کاربر دیگری هم نوشت: «بگذارید از حالا دوز دارویم را بالا ببرم»، اشارهای به موسیقی بهطور گسترده شناختهشده غمگین و اشکدرآور این خواننده.
اگرچه این اعلام، بازگشت سولو بریجرز را قطعی میکند، او از زمان آلبوم دوم تحسینشدهاش «Punisher» در سال ۲۰۲۰ و تور آن در دوران کووید، با پروژههای مشترک و اجراهای زنده متعددی همراه ما بوده است.
این خواننده در آلبوم ۲۰۲۱ِ تیلور سویفت یعنی آلبوم دوباره ضبطشده «Red (Taylor’s Version)» با قطعه «Nothing New» حضور داشت و در چند تاریخ از تور آمریکایی تور Eras این سوپراستار نیز برنامه افتتاحیه را اجرا کرد.
بریجرز همچنین با همگروهیهایش در گروه بویجینیوس، ژولین بیکر و لوسی داکوس هم وارد میدان شد. این گروه نخستین آلبوم خود «The Record» را مارس ۲۰۲۳ منتشر کرد و در اکتبر همان سال نیز یک ایپی با عنوان «The Rest» بیرون داد.
«The Record» در جوایز گرمی ۲۰۲۴ عنوان بهترین آلبوم موسیقی آلترناتیو را به دست آورد و بویجینیوس برای تکآهنگ «Not Strong Enough» دو جایزه دیگر هم برد، در حالی که بریجرز برای همکاریاش در قطعه «Ghost in the Machine» با خواننده R&B اسزا (SZA) نیز تندیس گرفت.
«The Record» در فهرست بهترین آلبومهای ۲۰۲۳ ما هم جا داشت؛ در این فهرست درباره آن نوشتیم: «این سوپراست گروهی اثری اعتیادآور و دردناک صمیمی در ستایش همکاری ارائه کرده و شنیدن آلبوم حسی به شما میدهد که انگار در یک جلسه میکروفنمشترک با سه دوست شرکت کردهاید که واقعا از وقت خلاقانهای که کنار هم میگذرانند لذت میبرند.»
بریجرز بعد از گرمیها اعلام کرد مدتی کناره میگیرد و دو سال بعدی را تا حد زیادی از انظار دور ماند.
او اخیرا با مجموعهای از اجراهای کوچک و کمسروصدا در سراسر ایالات متحده دوباره به گفتوگوی فرهنگی بازگشت؛ اجراهایی که در نهایت به کنسرت غیرمنتظره و بدون تلفن همراه او در مدیسن اسکوئر گاردن در روز ۴ ژوئن ختم شد.
قیمت بلیتهای این اجرای نیویورک بین ۱ تا ۲۰ دلار بود و عواید آن به سازمانی اختصاص یافت که برای آزادی افراد از مراکز بازداشت مهاجرتی تلاش میکند.
بلیتها از طریق قرعهکشی توزیع شد و خبری از پلتفرمهای رایجی مثل تیکتمستر نبود؛ پلتفرمهایی که در سالهای اخیر به خاطر استفاده از قیمتگذاری پویا، که به جهش سرسامآور هزینهها منجر شده، زیر تیغ انتقاد رفتهاند.
بریجرز یک ماه بعد از انتشار آلبوم تازهاش بار دیگر روی صحنه میرود و تور «Lost» را از سپتامبر تا دسامبر ۲۰۲۶ در ایالات متحده و شمال اروپا برگزار میکند.
در این تور بدون تلفن همراه، الکس جی، آیزاک وود و آناایس به عنوان اجرای افتتاحیه روی صحنه میروند و بیشتر ۴۵ تاریخ این تور از هماکنون فروخته شده است.