منتخبی از بهترین رویدادهای فرهنگی اروپا در این هفته

منتخبی از بهترین رویدادهای فرهنگی اروپا در این هفته
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button
لینک کپی پیست کد امبد ویدیو:Copy to clipboardCopied

شانزدهمین دوره جشنواره بین المللی فیلم مراکش، یکی از مهمترین رویدادهای سینمایی خاورمیانه و شمال آفریقا با میزبانی فیلمهای منطقه ای و همچنین بین المللی در مراکش برگزار…

آگهی

شانزدهمین دوره جشنواره بین المللی فیلم مراکش، یکی از مهمترین رویدادهای سینمایی خاورمیانه و شمال آفریقا با میزبانی فیلمهای منطقه ای و همچنین بین المللی در مراکش برگزار شد.

وبسایت رسمی جشنواره فیلم مراکش

برادران لومیر سینما را اختراع کردند ولی آنها آخرین حلقه در زنجیره طولانی ابداعات تصویر متحرک قرار دارند که از قرن نوزدهم شروع شده بود. از اولین چرخ دنده تا فناوری سه بعدی، تحول و تکامل ماشین سینما در سینماخانه پاریس یا «سینماتک فرانسه» در معرض دید است.

وبسایت رسمی سینماتک پاریس

«گالری بورگزه » (Galleria Borghese) در شهر رم طبیعت بیجان در آثار میکل آنجلو کاراواجو، استاد و نقاش رنسانس را عرضه می کند. این آثار با نگاهی به ریشه طبیعت بیجان در هنر نقاشی ایتالیا، تا فوریه ۲۰۱۷ در نمایش است.

وبسایت رسمی گالری بورگزه

«اکسپرسیونیسم انتزاعی»، یکی از مهمترین نمایشگاههای این فصل اروپا در آکادمی سطنتی هنر لندن تشکیل شده است. انفجاری از رنگها در آثار شناخته شده ترین نامهای معاصر از جکسون پولاک تا ویلیام د کونینگ و مارک روتکو تا ژانویه برقرار است.

وبسایت رسمی آکادمی سلطنتی هنر

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

هفتهٔ صنایع خلاق باکو؛ مسابقهٔ طراحی بازی کامپیوتری و جشنوارهٔ فیلم‌های موبایلی

رونمایی از مینیاتورها و نسخ کهن خطی در کنگره میراث فرهنگی ازبکستان

«گاه و بیگاه» با هوش مصنوعی؛ بیتل‌ها پس از ۵۴ سال به صدر جدول ترانه‌های محبوب بریتانیا رسیدند