فیلم «امریکن پاستورال» بازتاب تردید در رویایی آمریکایی

فیلم «امریکن پاستورال» بازتاب تردید در رویایی آمریکایی
Copyright 
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button
لینک کپی پیست کد امبد ویدیو:Copy to clipboardCopied

فیلم «امریکن پاستورال» (American Pastoral) روایت زندگی یک مرد پرکار آمریکایی است که با تلاش به زندگی ایده آل و خوشبخت خود، خانه ای خوب و شغلی پردرآمد دست یافته…

آگهی

فیلم «امریکن پاستورال» (American Pastoral) روایت زندگی یک مرد پرکار آمریکایی است که با تلاش به زندگی ایده آل و خوشبخت خود، خانه ای خوب و شغلی پردرآمد دست یافته است. اما با سیاسی شدن دخترش (ماری) آرامش و آرمانهای او زیر سوال می رود. فیلم اقتباسی از رمان برنده جایزه پولیتزر نوشته فیلیپ روت، بازتاب فعالیتهای سیاسی ماری در دهه ۶۰ میلادی، زمان جنگ ویتنام و معنای رویایی آمریکایی است.

اوان مک گریگور بازیگر و کارگردان فیلم می گوید: «از سالهای پیش به فکر کارگردانی یک فیلم بودم. در انتظار داستانی جذاب بودم که ارزش بیان کردن داشته باشد. با همسرم مشورت کردم و او هم موافق بود که این همان داستانی است که منتظرش بودم.»

اوان مک گریگور در نقش مرد طبقه متوسط و خانواده دوست آمریکایی ظاهر می شود که دخترش تمایلات سیاسی پیدا کرده است. جنیفر کونلی در نقش همسر این شخصیت درباره شیوه کارگردانی و بازیگری اوان مک گریگور می گوید: «به نظر من تعادل خوبی داشت. به بازیگران فرصت و فضای کافی برای بازی و همکاری می داد. ولی همزمان نقش هدایتگر خودش را با اعتماد بنفس و مهارت پیش می برد.»

فیلم «امریکن پاستورال» پس از نمایش در چندین جشنواره، در آمریکا و چند کشور اروپایی اکران می شود.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

فیلم چی ببینیم؟ با آثار محبوب کارگردان‌های سرشناس آشنا شوید

جوایز فیلم اروپا؛ با ۵ فیلم برتر اروپایی سال ۲۰۲۳ آشنا شوید

شمارش معکوس برای اعلام برنده جایزه «لوکس» پارلمان اروپا به فیلم برتر ۲۰۲۳ آغاز شد