حضور نیکول کیدمن و کریستین بیل بر روی فرش قرمز جشنواره فیلم تورنتو

حضور نیکول کیدمن و کریستین بیل بر روی فرش قرمز جشنواره فیلم تورنتو
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button
لینک کپی پیست کد امبد ویدیو:Copy to clipboardCopied

کریستین بیل، هنرپیشه بریتانیایی با اسکار ایزاک، بازیگر گواتمالایی-آمریکایی در فیلم «وعده» ساخته تری جورج هم بازی شده است.

آگهی

کریستین بیل، هنرپیشه بریتانیایی با اسکار ایزاک، بازیگر گواتمالایی-آمریکایی در فیلم «وعده» ساخته تری جورج هم بازی شده است. این دو هنرپیشه برای معرفی فیلم مشترکشان بر روی فرش قرمز جشنواره فیلم تورنتو حاضر شدند.

فیلم «وعده» یک درام تاریخی است که پیش زمینه تاریخی آن قتل عام ارامنه در جریان جنگ جهانی اول است.

اسکار ایزاک در این فیلم نقش یک دانشجوی پزشکی ارمنی را بازی می کند. این فیلم به روایت رابطه او با یک گزارشگر آمریکایی با بازی کریستین بیل می پردازد. هر دو شخصیت این فیلم شیفته یک هنرمند ارمنی با بازی شارلوت لوبون هستند.

فیلم روایتگر رابطه این سه شخصیت در آوریل ۱۹۱۵ و در هنگامی است که امپراطوری عثمانی دست به بازداشت و اخراج ۲۳۵ تا ۲۷۰ روشنفکر ارمنی زد. اکثر این افراد در نهایت به قتل رسیدند.

تری جورج، کارگردان این فیلم می گوید این فیلم به آنچه رخ داده است و دلیل حوادث آن دوران می پردازد. او ابراز امیدواری می کند که این فیلم با نشان دادن حوادث رخ داده از تکرار دوباره آن جلوگیری کند.

یکی دیگر از فیلم هایی که در جشنواره فیلم تورنتو به نمایش در آمده است «شیر» (Lion) نام دارد. این فیلم داستان جوانی را روایت می کند که در پنج سالگی از خانواده هندی خود جدا شده است و توسط یک خانواده استرالیایی به فرزند خواندگی قبول شده است. پس از ۲۵ سال او به جستجوی خانواده اصلی خود از طریق نقشه های سایت گوگل می پردازد.

گرت دیویس، فیلمساز بریتانیایی کارگردانی این فیلم را برعهده داشته است. او در سال ۲۰۱۲ به طور مشترک با جین کمپیون، کارگردان اهل نیوزیلند سریال کوتاه «بالای دریاچه» (Top of the Lake) را ساخته بود. وی برای ساخت فیلم «شیر» از حمایت نیکول کیدمن برخوردار بود.

نیکول کیدمن، هنرپیشه آمریکایی-استرالیایی می گوید: «من در فیلمهای زیادی شرکت داشته ام و زندگی حرفه ای طولانی مدتی داشته ام اما از حمایت کارگردانان تازه کار و جدید لذت می برم. به تماشای گرت نشستن و مشاهده اینکه او چگونه دست به آفرینش می زند، با شکوه بود.»

فیلم «شیر» با استقبال منتقدان روبرو شد و به عنوان فیلم افتتاحیه جشنواره فیلم زوریخ به نمایش در خواهد آمد. پیش از اکران عمومی آن در سطح جهان در ماه نوامبر (آبان ماه)، این فیلم در جشنواره فیلم لندن نیز به نمایش در خواهد آمد.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

فیلم چی ببینیم؟ با آثار محبوب کارگردان‌های سرشناس آشنا شوید

جوایز فیلم اروپا؛ با ۵ فیلم برتر اروپایی سال ۲۰۲۳ آشنا شوید

شمارش معکوس برای اعلام برنده جایزه «لوکس» پارلمان اروپا به فیلم برتر ۲۰۲۳ آغاز شد