نقاشی ۱۲۰ میلیون یورویی منتسب به کاراواجو در زیر شیروانی یک خانه

نقاشی ۱۲۰ میلیون یورویی منتسب به کاراواجو در زیر شیروانی یک خانه
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

کارشناسان معتقدند نقاشی که در زیرشیروانی خانه ای در جنوب فرانسه پیدا شده متعلق به کاراواجو، نقاش قرن شانزدهم ایتالیا است. این نقاشی به نام

آگهی

کارشناسان معتقدند نقاشی که در زیرشیروانی خانه ای در جنوب فرانسه پیدا شده متعلق به کاراواجو، نقاش قرن شانزدهم ایتالیا است. این نقاشی به نام (HOLOFERNES) پس از ۱۵۰ سال، دو سال موقع تعمیر چکه سقف شیروانی پیدا شد و از آنوقت تحت بررسی کارشناسی بوده است. ارزش نقاشی ۱۲۰ میلیون یورو تعیین شده است. کاراواجو یکی از نقاشان شاخص و تاثیرگذار سبک باروک است.

اریک تورکن، (ERIC TURQUIN) کارشناسی که اثر را نقاشی کاراواجو اعلام کرده می گوید: «تصویر این نقاشی عجیب و شاید شبیه آثار کاراواجو نباشد. ولی می دانیم که کمپوزیسیون آن کاراواجو است و می دانیم که در آن دوره نقاشی جالبی با این موضوع کشیده بود که نقاشان دیگر نسخه نهایی آن را دیده بودند. نقاش هم مثل همه ما تیک دارد. در این نقاشی بیشتر تیک های کاراواجو را می بینیم. در حدی که ما را مطمئن می کند که این همان دست و همان امضا هنرمند بزرگ است.»

یک کارشناس دیگر، اثر را به یک نقاش و دلال آثار هنری بلژیکی منتسب می کند که با آثار کاراواجو آشنا بوده و کپی هایی از آنها کشیده است. کارشناسان موزه لوور سرگرم بررسی نقاشی برای شناسایی خالق آن هستند. در صورت اثبات اصل بودن، دولت فرانسه برای خرید این اثر، در الویت خواهد بود.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

کشف یک تابلوی نقاشی متعلق به کاراواجو در فرانسه

«تجربه مُد ووگ» در دوبی؛ معرفی طراحان نوظهور

هجوم هواداران به بریتنی اسپیرز در جریان سفر او به اسرائیل